You make me happy Bby!<3

Heeey! Ofc fick jag se min älsk idag guuud kunde knappt äta för att han satt typ framför mig jag kunde knappt prata jag ba aaah omg omg omg! Alla ba ta det lugnt satt där och fick typ panik eller nått sen lugna jag ner mig med vatten åhh(A) Haha tog papper bara för att se honom och allting åhh han är för underbar(A) Och han är så sööt när han äter hahaXD<3

Aja men ialf det var feet nice när han såg mig när det var snart biologi åhhh det är bara för underbart med den här mannen(A) you Make Me happy Baby!<3Och så kastade dom vatten balong i koridoren fyfaaanXD Asså jag svär ifall jag hade ett vitt linne jag skulle lacka som in hellXDOch sen var det kul när jag lollo och alla skrek till marko och dom ba GÅ HEM GÅÅ HEEM HAHAXD Sen dom kom såhära in allting haah Aja pallar inte berätta men ialf;)

Aja men ialf sen efter skuulan var jag med lilla tova hon Lägger in bilder sen ska dra duscha Pöss på er;)<33
WIIII SKA FÅ MIN MAN IMORN JAH SVÄR!!<3
Haha Och villka ska tagga till tivolit? Jag och tova ska tagga dit och ska fråga våra habbibs oxå vill tagga dit (A)(A) Loove u baaby!!!<33

Heeejdå LY!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0