Seg dag;/

Shuuuee! Ska berätta lite vad som har hänt idag;) Dagen var ganska så seeg-.- Alla var trötta men så fort jag såg min älsk vid korridoren åhhh jag var i himlen (A) Fyfan vad underbart asså han satt där och var så jäävla snygg asså! Okey när jag gick tbx kan jjag inte säga vad han gjorde heh$$
Imorn ska jag och Tova göra vårt vad Då jäävlar! Haha XD Aja massa annat har väll hänt oxå? HAHA JAAAAAAAAH JAG OCH TOVA CHATTA MED EN PERSON OCH GISSA VAD DEN PERSONEN VILL GÖRA MED MIG BRÖST KNULLA MIG!? Yeeeh han är såhär ful ifall ni är med mig och jag visar vem det e snälla spy inte då;)
Aja men ialf;) sen efter skuullan tagga Jag och Tova till willys och köpte choklad chips och coca cola;)
Sen tagga vi hem fixa lite chop chop sen kom hon hem till mig så kolla vi på film;)<3

Micro popcorn;)
Popcorn;)!
Tova med kudde haha ni ska bara se mgi sitter med en björn!?XD Men vadfan det är mysigt att sitta med nått mysigt jue?:)<3
Hha MOBBA INTE VADFAN!?XD

Hehe en bild från filmen oxå;)

Aja har ni andra haft en bra dag eller?:)
Kommentera sötisar:)<3

PÖSS HEEEJDÅ LY!<3


Kommentarer
Postat av: Erik

mysigt med film söötan:)<3 VEM VAR DET SOM SKULLE BRÖST KNULLA DIG DINA BRÖST ÄR MINA!(k)

2009-09-02 @ 22:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0