´Wtf is this fore day!?

ASSÅ LIFE IS F*CKING HARD ASSÅ WOOOOWIIII Ska berätta om dagen-_-


Först skuula jag jobba typ inget sen på matte lektionen hjällpte Dennis hjälpa en jävla smailis gubbe?
Sen på Lunch rasten fick jag jäddrigt dåliga nyheter!:( Har sittit här och fått massa skäll typ hallv tre till hallv hallv sju kanske-_- Men mamma förstog mig hon tog det lite lugnare i slutet när jag snacakde med henne det var så synd om Sabrina S hon börja gråta:( Men det börja ju jag med specielt när min bror gjorde sådära mot pappa kan inte säga vad:/ det var en dramatisk grej:s Nu sitter jag här med Sabrina Och shawn tråkar lite men vi försöker att inte tänka på det inte mamma heller hon försöker bara att göra alla glada och gör våffler:) Så slutet sluta bra ialf men det är mycket saker ja måste gå nu och typ 5 intrevjuer FAN DÅ:S Sen ska Pappa Skjutsa Sabrina S hem senare altså så nu vi chillar men jag har ont i kroppen:'( Sen när jag skulle hem efter skolan jag har såhära leggins och kofta och ingen Jacka eller nåt och det typ små regnar och är feet kallt jag höll på dö asså!Jag svär jag frös tjock mycket!!

Aja men har inte så mkt att berätta får inte berättat dettaljerat om min dag för att den har vart Drama day! Bara vissa som vet dettalljerat och Det är inte säkert jag kommer säga till dig som läser detta!;(


Heejdååå LY!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0