Wazzaaaa!!!XD

Shueee:D Here i am paff mariuna paff mariuana:P



Haha ville bara ha nåt att skriva därXD
Aja men ändå först var det skuula vi hadde cykel dag -_- Sucks det ända som var kul var när jag hjällpte oskar att hjällpa banan hahaXD Jag fick skratta lite ialf:D Det är ju inte så att dom är mina best friends eller så men hellre dom en att vara ensam? O.o  Wiii XD

Aja sen jag hadde en såndära jävla Chöp tandläkar tid första gången vi drar ditt dom säger att hella jävla folk tandvården har fått en sjukdom sen nu jag går ditt igen  min tandläkare är sjuk-_- Åhhåå!! Men jag slapp cykel dagen ialf;) och Immorn har vi sovmorgon till tio i nio så det blir niice (A)


Baaah haha I sommar ska jag hällsa på mina pimp brothers haha CHECKA IN BILDEN!;) Jag var med den dagen haha feet mobbade assåXDLAWL^^

Jag saknar alla BF!<33





Okkeeey ska inte lägga utt alla mina kompisar här nu men dom är ialf en av dom och många många fleer!!! Buhuu Miss u all!!(L)<3333

Kommentarer
Postat av: Miranda

KOM TILLBAKA TILL VÄSTERÅÅSSS!!! VI ORKAR INTE GRINA MER STAY WITH US:'(<333

2009-05-07 @ 18:28:47
Postat av: Malena

Men guud Jasmine feet sött det u hadde skrivit dära skit i dom där tjejerna och var med den där tjejen som du jämt är med hon är en bra vän;)

2009-05-27 @ 22:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0