Tivoli:D

Shulul först var jag bara hemma och typ städa mitt rum sen så data:P äta hjällpa mamma med Ugandisk musik hahaXD Sen platta jag mitt hår fixa mig Sen gick jag till tivolit idag klockan 21.00 Med Leyla tjock nice8DHAHA När vi gick till typ den dära fly karusellen eller jag vet inte vad den heter hahaXD Det var jag leyla två av hennes kompisar sen där vid min sida det sat bara 4 killar som var syrianer (SKÖNASTE!!) Sen på framför syranerna sat en blond tjej och en syrian och typ nån till sen framför dom var tråkiga haha men ialf vi alla prata feet mycket sen dom där syrianerna sa massa roliga skämt jag och leyla vi skämde utt oss och fick värsta skratt attacken vi åkte såhära med en som jobbade där han ba ifall vi kommer dö så kommer det stå nått att dom dog ah men palla-_- Men jag svär den där killen som sa skämten var feet skön! Och blondinen börja nästen gråta jag ba auuu ta det lugnt:O hon ba men jag vill uttt!! jag ba auu sen den dära syrianerna var feet sköna och börja komentera alltXDSen han sa såhära suryoyo ramsan sen alla ba heh hehe kanske lite svårt att skriva och klappa händerna feet nice:D vi fick åka tre gånger i rad YESS!!! haha god kommer aldrig att glömma feet nice:) Sen vi såg leylas kompisar vi snacka lite med dom typ alla rökte O.o Men ändå jag svär en av dom skulle hällsa på mig såhära med handen kolla vad jag gör jah skämmer utt mig haha jag hadde en tjuga i handen han ska hällsa jag ba vänta sen ba ah fortsät hahaXD aja asså det är svårt och förklara ifall man inte var därXP sen vi köpte sockervadd bla bla bla sen när vi var påväg till valsta jag svär hennes kompisar är feet sköna!!Dom börja snacka om nått dom två tjejrna hadde typ kommit utt att dom sprang typ där till gymnasiet han ba ljug inte dom ba joo det är sant bla bla sen han börja skylla på att dom åt fou fou OMAYGASH HAHAHAHAHAHXDOch + det var typ en tjej som var 14 nåt sånt hon ba när vi kommer till tivolit så måste vi röka för att vara coola jag ba eh eh mitt framför hennes ansikte och börja komentera massa saker sen Leyla typ garva på sig hahaXD
Aja sen vi drog till valsta skulle träffa typ ryan och två till där sen efter det så drog vi tbx hem kom hem 22.50 Min mamma var feet happy och lyssna på hennes musik hon ba stog där och ba lalala hmm mm såhära nynna till låten:P och ba stog och dansa lalal... men jag är glad att min mamma är gladare nu ialf:D sen nu jag chillar bara vid datan8Doch sen måste alla vet (JAG ÄR EN RIKTIG KILL TJUSARE) Eller det vet många redan men ändå;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0