UPPTAGEN!?

HALLLOOOO!?;)

Haha jag har inte skrivit blogg så mkt har inte pallat så mkt Jädrar vad många som vill träffa mig det känns som follk har ringt mig och bokat massa tider HAHA XD Typ sandra Ivan Alexander och massa människor och grejer och grejer så jag ba oh god-_- HAHA Men vi kommer träffas snati snati:D Så blir det Västerås Snart Juee;D
En jag måste vara med och Lovat det är EVEELINNOOO!;D<33
HAHAHA!;D
Så fick jag reda på att vi är lediga Torsdag fredag NIICEEE;D

Och idag vi hadde friidrotts dag Yee jag svär det var fan kulXD Förutom när det var typ sista stafeten eller vad man ska sägaXD

Haha när vi skulle hoppa längd jag och Gabbe blev hellt galna bara för att jag läste Ung och stark fri från knark haha vi börja hoppa runt dansa jag vet inte vad haha. Haha sen Farha eller vad hon heter jag svär hon börja också haha Fast hon dansa så hära dettaljerat och mest hahah jag svär vi irriterade Jennifer feet mycket med den där Jag och gabbe va ung och stark fri från knark WHAT!? Ung och stark fri från knark och blaa.. HAHA FEET ROLIGT DET VAR JAG SVÄR jag svär jiana skulle ha vart med yeh yehXD

Sen på höjd hop JAG KLARA MEST YAAAIIYY8D Och på vadfan heter det kul eller grej eller nåt fan vet jagXD
Men det var roligt ialf;)


Aja Heejdååå LY!<3


Kommentarer
Postat av: Yvonne §

Låter som en rolig dag :D<33

2009-05-16 @ 00:19:19
URL: http://yvonnnne.blogg.se/
Postat av: Zimona

Men du Jasmine Alexander har skit snygga magmuskler:OVar bara tvungen att komentera det;)

2009-05-16 @ 00:27:08
Postat av: Lina

Ellerhur Zimona Ouufff Alexander är PUMPAD!<3

2009-05-18 @ 22:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0