Tussdaag;p


LKJBA Oh god den hr veckan ha vat hellt full upp jaoo;D det blir jämt såhära innan det blir sommarlov haha händer saker varenda dag;) Aja ska berätta om idag först var det vakna klockan sex på morgonen-.- sen var det att ta bussen till tågstation sen var det att ta  575 bussen hem med Hanna HAHAHA Jag svär feet kuul hummor vi har(A)

När vi hadde visat upp allt det där med teatern så drog vi till deras matsal jag och hanna vi börja dampa!xD

1.Alla tallrikar och bestick var skitiga som fan:s
2.FYFAN VAD ÄKLIGT DET LUKTAR I DERASMUSIK SAL OCH MATSAL:S
3.GRÖNSAKERNA VAR HÅRDA OCH GAMMLA!
4.DOM ÄTER BARA VEGETARISK MAT:s!
5.OFTA EN MAN KOMMER FRÅN INGENSTANS OCH FRÅGAR IFALL JAG OCH HANNA VILL HA SKJUTS HEM:O
Haha jag och hanna ba WTF Är det här och börja komentera as mktXD 

Vi åkte bussen tsm hem det regnade ute som fan vi visste inte vart vår buss hål plats var så vi ba  ahhh vi kommer aldrig hem buhuuuu:'(
Haha sen Hanna ba OH DÄR FINNS DET EN BUSSHÅLPLATS:o
vi ba JAAH:D
Sen det var typ 100 bilar som körde där + det fanns inte en trotoar så vi fick springa tvärs över gatan när alla bilar körde som galningar jag och Hanna ba AAAH!!!! HAHAXD Sen vi satt och garva medans vi väntade på bussen haha vi har sammahumor;D sen berätta vi lite om oss själva(A) sen drog vi båda hem;) 

Sen kom jag hem och åt sen så åt jag glass och kolla på Dream girl:)

Sen nu kan inte sluta oroa mig för alexander faan:'(<33 ÄLSKLING!!<3
                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0