TIVOLIT ÄGDE IGÅR ASSÅ!!:D

Jaoo ska berätta om igår var på tivoli möte pontus sabrina s och felix där MOHAHA VI HADDE SÅ FUCKING ROLIGT ASSÅ JAG OCH SABRINA SENARE VI BÖRJADE DANSA TYP AJA MEN DET VAR DÄR PÅ GRÄSET IALF HAN EN SOM MAN SOM HADDE VÄST PÅ SIG BÖRJA DANSA MED OSS HAHAHAHA!!!!!
Sen pontus och felix bara stog och glodde på oss hahaha fyfan vad kul det var när vi åkte karuselerna och Pontus vann en nalle!! den var feet söt:D men han ville ha den för sig själv jag ba haha:P
Sen Sabrina ville tända brasan men hon vågade inte hålla i den där grejsen haha först den där mannen gav henne en såndära grej hon ba faan vad coolt jag ska tända en brasaXD jag ba öhh? felix ba haah jag får den hon ba nööööö!!!
Sen hon ba NEEEJ FAN VAD LÄSKIGT AAAHHH NÅN ANNAN FÅR TA DEN Hahahah Sabrina du är rolig du:D Sen vi kolla lite på brasan sen kom pontus bror med nåra av hans kompisar det var kul som fan haha!! Sen Sabrina sov hoss mig fast hon har redan dragit hennes pappa hämtade henne med skjuts..Aja  sen pontus ba kooom uttttt!!!!!! vi ba neej vi pallar inte felix ba ifall ni inte kommer utt så kommer vi hem till jasmine och våldtar er hahahaxD Vi ba jaja vi kommer sen klockan var typ hallv ett O.o då var vi faktiskt tvugna att gå tillbaka O.o jädrar asså:P

Haha men ändå jag har inga bilder för mobilen har jag ingen blixt eller så och min kamera sladd vart glömmd i västerås:/ Men pappa hämtade den tbx så det blir inga minnes bilder på min dag ifall inte pontus tog några? O.o Men ialf Heeejdååååå LY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0