Jazzi fake Production;)



Helluuu;D

Idag har jag städat sen jag lagade Tacos haha det gick ju ganska så bra faktiskt jag var lite nervös hur det skulle gå över köttfärsen men jag klara det;D Jag och Marino vi åt som Auu värsta äkte chisko HAHAXD

Sen la chipsen i ugnen så dom skulle bli såhära fresh goda och varma(A)
*JAG LEKER SÅHÄRA ATT JAG KAN LAGA MAT*:p:p HAHAXD


Köttfärsen blev tjock Nice8D


Aja sen har det inte hänt något spec immorn är det måndag ska börja springa igen på morgonen *Jobbigt*
Men jag måste tänka på min vikt och såntdära jag är en tjoockizz DAMN Också jag måste träna på armhövningar inte bara för att jag ska knäcka Alice men det är bra för musklerna *tror jag*XD
 Så jag ska vakna 06.00 vara ute och springa ute i en timma-_-

Och Eftersom Ornella vill att jag ska lägga ut min älsk på Min blogg så får jag väll göra det;D



Aja Hejdååå LY!<3


Kommentarer
Postat av: ornella

DAMN homie e dt han:O?? Jävla oräättvisttt:(<3 fett het jao

2009-05-10 @ 20:59:52
URL: http://ornellanizi.blogg.se/
Postat av: Sabrina S

DIN KILLE ÄR SÅ JÄVLA SNYGG FAN VAD JAG ÄR AVIS:O

KOLLA BARA HANS MAGMUSKLER BUHUU VRF SKA DU ALLTID HA DOM SNYGGA!:'(<3

2009-05-11 @ 17:51:35
Postat av: Jessica L

Jädrar villken snygging du har Jasmine;)



Fixa en Kille åt mig också HAHA:D<3

2009-05-13 @ 15:57:19
Postat av: Nicole

UFFT JASMINE DU BAXA MIN KILLE HAHA JAG VILLE HA HANXD<33

2009-05-14 @ 18:20:50
Postat av: Frida T

Såå JÄÄVLLAA SNYGG ASSÅ!! Vadfan villken snygging du har !åhhhh ge mig:D

2009-05-16 @ 00:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0