PSSCCHHH!!!

Jag saknar mina vänner som förstår mitt rätta jag! Jag saknar när ni förstog att det fanns något fel. Ni kunde aldrig se mig gå ensam eller låta mig gå. När ni sa vi förevigt hand i hand så mena ni det från hjärtat för att ni visar det ni är alltid här för mig ni är inte bara här för att snacka ni är här för allt. Tänk om jag inte hadde er också skulle bo här såhär villket liv det här kallar jag en (TJOCK STOR) Saknad mina vänner ni är mitt liv ni var min uppväxt och ni VET VILLKA NI ÄR! Fan stolt att jag har er ! Men vi får se i nästa skola ifall jag träffar lika bra kompisar som er only god knows! Allt ni sa menade ni och det kommer jag aldrig att glömma jag tänker aldrig släppa taget om er tänker alldrig låta er gå tänker aldrig låta er lida för det är då jag sjunker lågt!<3


 THE BEST FRIENDS FOREVER!!<33  I WILL NEVER SAY GOODBYE TO U! MY LIFE MY HEART IS U ALL!<33

( NI SOM LÄSER DETTA NI VET VILLKA NI ÄR)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0