Ojojojsan dagarna bara går8D

Lördagen8D

Då var jag med massa ollika friends haha:P
Jag vanessa Jasmin.a Evelin D
 
Jag gick och mötte dom hemma hoss vanessa:P
Sen drog vi till kina gungan i norra...
Sen så drog vi till Vallby och då ville alla ha massage av mig-.-XD
Vanessa överdrev när hon ville göra på Evelin XDVi var såhära i en trappXD



Sen Drog vi till Scarrletes gård Och skulle träffa Diana och sccarlet haha dom hadde ju badat så dom skulle bara hem och fixa sig en snabbis och Kevin och dom var därXD Så evve höll på störa Kevin feet mkt HAhahxD

Awww visst är det Jobbigt med Evelin HAHAHAXD

Haha feet synd men han lät oss inte komma hem till HAN!XD

Vanessa på bilden så fiiin!<3

Sen kom Diana för att hon blev klar typ alla blev feet irri på dom för att alla börja kaxa sig dom andra killarna sen när dom tillslut ville gå hem till Kevin dom släppte inte in oss haha Men vi gjorde allt för att Komma InXD
Så vi åt nötter och sen slängde vi in nötter skal som vi hadde haft i munnen och slängde in det i hans brevlåda haha alla börja dampa som fan på ossXD
Och Diana ba Neej jag la inte in nått:O Jag och evve ba JOOO DIANAXD
Han ba nej:O
Haha ändå sen dom kolla på PORR:O Dom sätter på högsta volym värsta så hella jävla vallby G Ska  höra hahaxD Fast vi igga bara dom-.-Aja sen så fick vi komma in8D fast det var bara Jag Diana och Evelin av tjejerna..

HAHAXD
Sen så Kom hans pappa och hans brorXD Ingen märkte bara när hans bror kom sen evve fick värsta paniken typ hon ba omg spring sen när hon öppna dörre hon ba boof typXD Sen hennes pappa stor precis bakom dörren och höll i handaget han ba shiit tjejer ni skrämmde mig:O VI BA OJDÅ OCH sprang ner för trappenXDSen så gick vi och träffa sccarlete vi drog hem till mig och fixa oss sen var vi inte ute så mkt så vi alla drog Hem....

SÖÖÖNDAAG8D
Helluuu..;)
Idag var det typ bara vara med Edwina HAHAXD
Först åt vi pizza där vid dammen hahaXD Men det är ganska nice plats där8D
men vi slängde allt i dammenXD




Haha Coca cola8D

Haah sen vi fick också mess från Alice att det var en kvinna som stog och klippte gräsmattan hellt topples och ni vet jag och Edwina var feet höga fast jag MEST!XD så jag fick värsta skratt attacken jag svär söndagen var en Happy DAY:D
HAHA MOBBA MIG INTEXD

Och Edwinas foot:D


Sen var Edwina tvungen att gå ätaXD
Fast hon åt ju inte mkt eftersom vi åt pizza...
Och Evelin fråga ifall vi kunde mötas så jag kanske pratade lite med Diana sccarlet sen var jag tvungen att bjuda på dricka-.-XD
Aja men senare så var jag med Edwina igenXD FYFAAAN VAD JAG BLEV HAPPY ASSÅ SIMON SA ATT HAN SNART KUNDE TRÄFFAS ALICE SKA KOMMA TILL VÄSTERÅS NÅN DAG JAG FICK TILLBAKA MIN ALEXANDER!
FYFAAAAAN VAD NICE ASSÅ JAG BLEV FEET HAPPY OCH DET REGNA SOM FAN OCH JAG BA SPRANG UT OCH BA HAPPY DAAAYY!! FUCK U ALL MY LIFE IS THA BESTXD

JAG HOPPA RUNT OCH SKUTTA RUNT AV GJÄDJE HAHxD



BAHAHAHAHA The best day in my life kändes det somXD

Aja men ialf vi fortsäter sen typ när det hadde slutat regna så drog vi till Jagars gårdXD
eller vi cyklade runt jätte mycketXD
Yeh yeh yeh kolla på karvan jag ska be för digXD
Sen kom Adam och börja dampa på Edwina för att hon sa massa saker O.o -.-
Haha sen så drog vi tbx till vår skola och snackade massa där och messade med massa sjuka människor-.-
HAHA VI KROKKA MED DEN DÄRA FYYFAFAAAN VAD ONT DET GJORDE EDWINA BA NU VET JAG HUR DET KÄNNS NÄR MAN KNULLARXD
Jag ba Edwina tro mig jag har vart med om de8D


Sen lalalalal----- Hundra år efter vi börjar ta massa ego picXD

JAAAH HAHAH DEN HÄR BILDEN ÄR TILL DENNIS STRIP BBY STRIPXD



Aja det hände massa den här dagen.Det Här får räcka8D
 

Aja Heeeejdååå LY!<333

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG VILLKEN BÖG SA HAN STRIP BBY STRIP:o

2009-05-26 @ 21:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0