My day?

                                                                          Min dag har vart lång..

                                                                          VILL DU GÖRA DEN LÄNGRE?:D

Aja idag Jag och Alice vi palla inte dra till skolan så jag drog hem till henne typ nånstans där vid hallv nio på morgonen.
Sen drog vi till Norrbaka skolan sen drog vi till sätunaXD

Ehe Alice Måste Posa Lite HAHAHXD

Sen ett år senare Yvonne komXD:D Hon blev min fotograf och hon tvinga mig att lägga in alla bilder på min blogg:o
 Fotograf :Yvonne Modell : Jasmine

Haha ska inte överdriva men här kommer bildernaXD









Seriöst yvonne jag sätter inte in alla men det här var typ alla så ni får nöja er med dethär det är rätt mycket:P

Aja men ändå sen vi fixa oss en snabbis innan vi skulle dra ut...
Alice när hon sätter på mascara haha Sen gjorde hon massa bröd XD Yvonne hon ville ha allt först hon ba kan jag få ett bröd Alice ba aa det är drf jag gjorde många sen hon ba kan jag få saftXD

Sen en bild påYvonne och mina och hennes fötter8D

 Aja Ialf sen drog vi till Ushna och Zaki öppna bla bla bla palla inte berätta vad som hände XD sen jag var tvungen att dra för att jag hadde träning typ för att jag ska uppträda med teater och sånt så jag var helt ensam där med teatern lärarn och bara tränade där i en timma sen fick jag fullt med papper jag ska läsa upp och massa skit.. SÅ JAG VA VADFAN SKULLE ALDRIG TACKA JAXD

Aja nån som vill vara? Seriöst klockan är bara 21.00 snart komigen nu har as tråkigt-.-
Aja men ialf Ska dra Heeejdåååå LY!<3





Kommentarer
Postat av: Yvonne §

Du är fett fin på alla bilder jasmine!

2009-05-21 @ 17:52:07
URL: http://yvonnnne.blogg.se/se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0