Min blögg ore?:)

                                                     BLÖGG=BLOGG Till alla er som är segaXD

Ska berätta om my day;) Det har inte hänt så mycket har städdat mobbat sebbe med Sofia HAHAHA8D
Jaoo sen var det väll inte så mkt fick nya koftor och ett till par nya skuur8D
En av mina nya kofter;) Och så har jag strumpbyxerXD
Och det är mina nya Shoes;) So whats more?Jaoo Mamma har blivit så happy in her life bara pågrund av ny ugandisk musik man ba herregud?XD

Aja nån som vill gitta till tivolit med mig idag?:) sista dagen tror jag ?O.o

Mamma snacka om att hon såg Pontus och Sabrina ute Så jag drog och mötte dom men dom kunde här i märsta länge trök:(<3

Aja men ändå det händer väll inte så mkt nån som vill gitta utt eller chilla ikväll messa mig eller ring eller nåt;)


Hejdåååå LY<3


Kommentarer
Postat av: ornella

men jävla snygga<33

2009-05-05 @ 15:45:07
URL: http://ornellanizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0