mhm



usch villken tråkig Lördag jag har haft:(


Först städa jag mitt rum fråga Sabrina S ifall vi kunde vara fast hon kunde ej:(
Pontus åkte till Helsingfors:(
Felix Var på nåt jävla camping med hans kompisarXD

Jag är inte i västerås:(
Sitter här och tråkar:(

har lust och gå och dö-_-

Next jag har en kniv i handeen*?

Aja men ändå Jag tog nogra Ego bilder HAHAXD Komentera Kan visa några XD O.o


IM THE BOSS!;)

Star;)

Jazzi fake production HAHAH CIARRAA!:D

Shuu-Jazz;)

Aja Det var ialf dom bilderna Jag togXD

Kanske la in lite för mycket men vadskamangöra-_-

Aja men ialf GISSA VEM SOM RINGDE OCH JAG SKA TRÄFFA I JUNI SIIIIMMMMOOONNN (STOLT) (STOLT) (STOLT) (STOLT)
IM SO F*CKING HAPPY IM SO F*CKING HAPPY IM SO F*CUKING HAPPYY YEEEESSSS!!!!!!

Aja DET ÄR NÅN SOM RINGDE MIG MED DOLT NUMMER IDAG :o Och så hörde jag nån i bakrunden som sa jag känner inte henne.. Det lät såhära misstänksamt men sen la jag på palla inte-_-

Och så Lyssnade jag på L.A.D.Y. G.A.G.A SNÄLLA LYSSNA PÅ HENNES LADY GAGA MATTAFIX EH EH HAHAH JAG ÄLSKAR DEN BARA FÖR ATT HAN SÄGER EH EH NÄR HAN SJUNGER FAN VAD NICE;D


Aja Hejdååååå LY!<33


Kommentarer
Postat av: Ornella

Jah hatar att du måste vara så jävla het?`? idjuuut inte lite avundsjuk man blir då va??:O

puss:'<3

2009-05-09 @ 22:43:07
URL: http://ornellanizi.blogg.se/
Postat av: Tompiss;O

Ah men villken het brud vi har här asså KYSS ÄLSK!<3

2009-05-09 @ 23:17:49
Postat av: Miranda

Jasmine du är så fiin;)<3

2009-05-10 @ 21:00:19
Postat av: Jessica L

Men Guud vad fiin<3

2009-05-13 @ 15:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0