Läskig morgon:O

Idag på morgonen jag hadde as ont i kroppen jag fattade inte vad som hadde hänt jag liksom satte mig upp och det var feet läskigt mina ben typ skaka eller nåt jag ba skrek MAMMA!!!!!! Haha damp Men ändå jag blev skit rädd!
Och messa ornella för att hon finns alltid<3

Min mamma kom in och jag kunde knappast röra mig min mage gjorde ondast jah baa ahhh!! jag har skit ont i magen!!:'( Hon ba då måste vi ringa och säga att du inte kan komma till skolan sen jag messade Alice och säga till Johanna och Jenny är sjuk för säkerhets skul licksom..

Sen jag tog ipren och typ låg och hadde jätte ont i sängen och drack mjölk ahh feet ont asså:S
Sen så somnade jag...

Sennär jag vakna hadde ont som fan igen-_-  men när jah vakna så ser jag pappa jag BA AAAAHH!!! Så står han där med kostym och allt och ba Heejsan jag ba shiit mannen du skrämmde mig haha jag säger jämt shiit mannen till min pappa hahahXD
Hehe snälla alla bli inte förvånade ifall ni ser min pappa med kostym 24/7 Det är licksom hans jobb med såntdära-_-:p

Aja sen jag ba snääällaaa pappa kan jag få peengar jaag vill shoppaaaa:( och kolla med sånadära ögon(A)
 Han ba nää jag har inga pengar sorry:/
JAG BA SNÄÄÄÄÄÄÄLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!:(:(:(
Han ba ookeey dåå
JAG BA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Sen kolla han i hans ficka O.O MASSA HUNDRINGAR O.o O.o O.o
MOHAHAH O.o

Sen nu det är lite bättre .. Pappa har dragit min bror och pappa är jätte ledsna på en pers fast kan ej säga vem bara vissa som vet det känns som allt blir sämre hära men vem vet immorn kanske alla blir best friends igen ifall ni fattar vad jag mena licksom sitter här och är typ hellt död vid datan kanske ska lägga mig i soffan och kolla på tv :(

Aja Jag och alexander hadde feet kul på tele igår vi ba satt klockan två på natten i våra sängar och snacka i tele.
Sen mamma ba kommer in och ba vem snackaru med äru inte trött jag ba NÄÄ GÅÅÅ!
Hon ba men vem snackaru med!?
JAG BA ALEXANDER GÅÅÅ!!! Hon ba eh eh HAHAXD Sen hon ba jasmine är tsm med alexander(A)
JAG BAA AAA STOLT(a)

Hehe:)

Och jag stör mig på att typ Chener är hellt kär i mig han har en bild på mig på hans msn och allt jag ba wtf Här kan ni få se en bild på han och på mig....



Aja Heeejdååå LY!<3

Kommentarer
Postat av: Ornella

haha sötnosa!! Krya sötunge<33!

2009-05-11 @ 16:18:23
URL: http://ornellanizi.blogg.se/
Postat av: ornella

hahahah xD ye yo Maskini(:<3

2009-05-11 @ 16:30:36
URL: http://ornellanizi.blogg.se/
Postat av: Tornada

Eh eh banange Jasmine!

mh mh Jasmine alla killar gillar dig jag svär jag har ingen haha lycka till med Alexander;)

2009-05-11 @ 17:50:39
Postat av: Malena

HAHA AHAA DET ÄR HAN DEN DÄR KURDEN JAG SNACKA MED HAHA DET ÄR SANT HAN GILLAR DIG;)

2009-05-13 @ 15:13:34
Postat av: Zimona

BAHAH CHENER HAHA SKAFFA DIG ETT LIV-.-

2009-05-16 @ 00:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0