Jazzii;)

I like to write in my blogg becus is fun;)

Jaoo Idag är det jue lördag jag vill chilla ute lite med friends;)
Men jag kanske ska dra till tivolit med Alex idag HAHAH Okey tro inte att jag har fått nåt beronde men det är ju nice haha ifall jag går idag har jag gåt tre dagar i rad8D
Men brorsan snacka lite om grönan men jag vill vänta tills det blir licksom varmare utte haha:P Det då det är chill;)
Aja men ändå Pontus ringde idag och snacka om att Felix är in loove fast han ba asså jag sejer inte vem men det är emellan dig och Sabrina:) Jag ba men kan du inte säga bara vem det är han ba neej för då kommer han komma hem till nån av er och våldta er:) Jag ba men orrka jag fattar inte vrf felix och pontus har snackat så mycket om det haha man ba öhhh:P
Men ialf jag tror nog jag ska dra till det dära tivolit idag med HAHAHXD

Jag saknar mina kompisar i västerås:(
Och så kunde jag aldrig träffa Nella heller sucks jue men jag är glad att jag har haft nått att göra här hahaXD O.o Det var länge sen jag träffa Sebbe ska nog ringa upp honom och säga att vi måste ses nån dag:D Asså jag vill inte förlora min kontakter so det är drf jag licksom gör allt för att ha kvar mina (BÄSTA) Kontakter och Fizzi Ska kanske komma om några veckor YEaay då ska hon sova hoss mig;)
Aja men ändå jag hörde att Sabrina S hadde gjort lite studdiga grejer hoss Erik B ojojsan okey ska inte skriva för mycket för då kommer hon säga vad jag gjorde med en person XD Men ändå snart slutar vi skolan och så kanske jah ska shoppäää med Maria(A) I loove to shoppa och föresten nu kan jag börja sätta på mig örhängen och sånt oftare för att jag kunde ju inte förr för att mina öron blev typ knas eller vad det var så jag var typ tvungen en månad eller så.. Och sen ska jag köpa mer smycken till mig också förut hadde jag as många smycken nu är typ alla hellt borta:/ Men ialf igår typ klockan hallv tre på natten  så ringde Marcus mig jag ba åhåååååååååå!!!!!!!!! Okey ska ej berätta vad jag snacka om upp på min blogg bara vissa som vet...


Aja Hejdå Ly!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0