J W A Z Z A!

Shuu Berätta aldrig om min tisdag(A) Det hände inte så mkt det var bara trök och så öppnade jag min penna som jag vann från vår tips promenad grejXD

Det var en PennaXD + Modell;)

Haha Men jah vet inte vrf den här tiden har Dennis fått reda på ganska så mycket men det går att lita på honom  för att han säger inte det till nån^^
Hahah fan vad liten han ser utt på den där bilden när han ritar med min mobbade pennaXD

Aja Men ialf Jag tog en fake tatoo också i måndags O.o
SL Kanske blev för mkt bröst på bilden O.oXD Haha Men ändå sen när vi jobba med Svenska då jobbade jag med röda tråde;D OCh då stog det en Rev en räv hönan men då böt jag räv till (RÖV) 8D
Aja Men ÄNDÅXD

Heeeejdååååå Ly!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0