IM THE BOSS!

                                                                                           HAHA TILL SABRINA FREAKS!
IM THE BOSS BITCHES IF U WANT TO BE LIKE ME COME TO MY PLACE AND  GET IT TWISTED!!!!;)

Mwahaha Jag fick reda på det med Felix idag (A) Happy days assåXD
Senare idag när jag chatta med Brenda då hon sa att hon var med en kille som heter Kevin och var 17 år och tyckte jag var catt oh god en till 17 åring ocksåXD Aja ska inte berätta vad jag och kevin snacka om :O Privat stuff bara visa som vet;)

Aja sen blev det mysipysi:) åt riktigt Geoda våfflor haha:D
Hah jag köppte det där sugröret i skara sommarland när vi var på klass resa vi sov där feet nice fan saknar!! Jag sov med Vanessa och ida och hennes mamma;) BÄSTA YAAOOO:D!!!

Haha sen hände det inge met men jah orkade inte gå till tivolit idag faktiskt jag ba åhh:P Haha var en slöis men fick reda på mycket saker idag O.o
Aja Nån som vill vara på söndag immorn?=)
Och sen börja Pontus säga wts=WHATA SUCK? Öhh en fråga pontus VAD FAN MENAR DU MED DETXD!?ha


Aja Heejdåååå LY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0