Hello SUCKERS!XD

                                                                ASSÅ HAN ÄR MIN!!!!!!!!!!!
JAJA JÄVLA AVENSJUKA TEJER SOM FÖRSÖKER BAXA MIN KILLE YAOO!JAVEATT HAN ÄR HET MEN SRRY SER NI VEM SOM ÄR HÄR JAOOO;D JAZZZIII!! SÅÅ FUCK U GIRLS WHO TRYING TO TAKE MY MAN HAHA:p
MEN SERIÖST!?-.-

Aja De har inte hänt så spec Måndag Skola Tandläkare :P
Tisdag skola träffa simon8D
Onsdag Skola Josefina skolan Teate:P

Och jag är så fucking depp:(
Älskling ring upp mig så fort du kan an han var ledsen på tele åhh:'(
Bara visa vet det däraa.....:( Saknar dig BBY<3
Hoppas det blir bio på Lördag älsk<333

Kommentarer
Postat av: Malena

Jag ska be alla att läsa din blogg nu så alla kommenterar det är feet kuldå:)

2009-05-29 @ 16:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0