GRÖNAN:D

JAAH! GISSA VEM JAG SKA PÅ GRÖNAN MED PÅ LOVET!?:D

SAMUEL HAHAHA FYFFAAN VAD NICE ASSÅ YEAAYXD
Den dagen kommer bli såå lyyycckaadd HAHAXD
Aja ialf fyfan vilken happy day idag asså JAAH!:D HAHA MED SAMUEL OCKSÅ HAHAHHAXD
Åhh en vill göra barn med mig fått en ny kompis HHAXD gav ut mitt mobil nummer och jag ska till grönan med Samuel och lalala massa grejer har hänt idagHAHA JAG OCH MAMMA VI BUSSRINDE TILL PAPPA FYFFAA VAD NICE SÅ VAR DET MAMMA OCKSÅHAHA JAG ÄLSKAR NÄR JAG OCH MAMMA DRIVER MED PAPPA:D
Jag ba mamma pappa lova att ge mig PEENGAARR:'(BUHU!!
Hon ba när? jag ba när jag vaaar dääär!!:*(
Hon ba vi skojjar lite med han:D Jag ba jaah vi leker attjag är polis och du ska också vara en fast mamma förstörde allt vadfanXD Vi la dolt nummer Jah ba ÄNDRADE RÖST BA ja hej det här är Linnea från västerås kommun
Han ba Jaha Hej:O?
Jag baa jaaah här har vi sett att Joakim Mukusa ngoyi inte har betalt rätt och massa grejer::S
Habn ba Joo;O
Jah baa neej för Polisen är också här och kommer ge dig massa böter och sånt nu!
Han ba nej ne nej nejjag betallade för nå dag sen det kanske inte har kommit in?
Ah men jag tycker att vi tar över till polisen dåda!
Han ba jah ok:o
Mamm ba hej det är karin från stockholms län polisen!
Han b a ah?
Sen mamma ba du måste betala 6000 i böter!
PAPPA BA VAAH NEEEJ!! NEJ NEJ!
Min mamma ba garva och förstörde alltXD
Jag ba neeej Sen han ba JASMINE:oJag Ba O.o? Aa
ha ba är det du:O?
Jag ba JAA8D
han ba vrf gjorde du så och skratta jag ba ge oss pengar!!! HAN BA VA!? Han var typ hellt lost på telXD Aja jag sheter i SOMMARLOVET SKA BLI THA BEST MED ALLA MINA POOLAREEE;)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0