Friday

Jaoo ska berätta om min fridag:P

Jaoo först på rasten så lyssna jag på musik på mobilen och lekte med en jävla pinne:S-_-:(


jah sen kom Alice Och saved the day Haha:) Men hon var inte på så bra humör:((
+ Lisa var feeet irri så hon blev bara mer depp pågrund av det.:(

Sen kom typ Arneela ochd om springandes och ba Alice vad gör du här ?
Alice ba va?
Sen hon ba vrf är inte du med Paula och dom och bakar tårta`?
Alice ba VAH?
Hon ba Jaa dom är i korallen
och massa bla bla
sen Alice börja typ förklara massa och blev mer på dåligt humör..
Sen vi ba hatar den här skolan saknar tills vi börjar i en annan..

Aja sen kom vi in då hadde vi lite högläsning då fick jag en täckning av DennisXD

HAHAHAHAHXD
Aja senare....
Då hadde vi Lunchrast och då var verkligen Alice på dåligt humör först hon ba jag vill vara ensam!:(
Sen jag ba aha oh ok:/
Sen jag ba min mobil är i bänken och då gick jag till Jenny och sa att hon skulle ge mig den för att hon var i klass rumet.
Sen så messade Alice mig ba Dissa lisa och sen kom till mig.
Jag ba vart är du då?
Hinder banan
Sen då gick jag där då såg man hur ledsen hon var:(
Det kändes konstigt att se Alice sådära för hon är jämt glad:D
Men den här gången så var det inte så stort Leende på henne:(

Vi satt där vi gräset och höll på med såna dära blommer
och sen hellt plötsligt så kommer Jennifer och shalu och sara
Och ba Hej jag ba hej.
Sen dom typ fråga vrf är ni inte med Paula och Esar ?
Alice ba vet inte dom bakar tårta...
Sen sa Shalu och Jennifer att dom hadde snackat om att Esar ska ha en filmkväll och att dom inte ska bjuda mig för lalal jag bjöd inte esar + Att Dom sa att jag inte är med Corrne yvonne så ofta att jag inte borde bjuda dom jag vet inte vad jag ba:O O.o Man vet aldrig vad follk gör här Sabrina hadde rätt hella tiden skulle lyssnat på dig från första början:(

Aja sen jag och Alice vi snacka typ as länge sen gick vi till Oscar och körde bränd boll HAhaxD
Aja dagen var ialf depp i skolan med Alice today.:(
 
Sen drog Jag Alice Ushna till Bibblan Alice berättade Till Ushna det som hadde hänt och då blev hon också lite:(

Men sen vi sket i allt det där var i biblan lyssnade lite drack Cider päron dryck åt Chips Ost bågarXD

Och bla blaa.....

Sen typ klockan igår klockan 23.00 eller klockan 00
Då ringde Dennis fyfan vad han är dålig på att buss ringaXD
jag märkte på direkten att det var dennis han ba jag är David Larsson jag ba ORRKA DENNISXD HAHA JAG SPELADE TILL OCH MED IN LITE NÄR VI SNACKA HAHAHXD David Larrson kommer ba hur fan vet han vem jag är HAHAXD


Haha sen Adam tvinga mig att logga in på msn klockan 2 på natten han ba jaah du lyssnar på mig(A) jag ba jaja för din skull ;) sen vi chatta till klockan 4 XD HAHA Sen jag ba asså jag ska fan sovaXD han ba men neej:'(  Jag ba jooo:D han ba får jag vara med(A) JAG BA STICK OCH BRIN XD HAN BA JAAH:D Jag ba wiiiXD

Aja Heeejdåååå LY!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0