Eh eh oh oh:P;D

                                                                                  JAZZI!

Hello Ha!

Hahah ska berätta om skuulan eller neej FÖÖÖRST SÄGER ALLA GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN TILL VEMDÅ?
                                                                             ALICE8D<3
                                                           
SEN SÄGER NI GRATTIS TILL VEMDÅÅ!!!????
                                                                           COOOORRRRNNNEEEEE!!!<3
                                                                                               Har ej bild på henne sorry;/

Aja men ändå idag har det först var Skullhaaa;D


HAHA EN BILD PÅ TIO RASTEN NÄR ALICE VILLE ÅKA PULKA!?

Haha men det var fan as tråkigt vi körde klockan och massa annat så börja Alice dampa på ett litet barn men det förkänna han för att han säger jätte fula ord när han går typ i trean tvåan vet inte vad tillexpempel tex..Fitta....
Jädrar:S
Aja men ändå sen så höll jag på fixa med Marreh och den där killen hon höll på med men nu är det hellt över så är det lugnt jag blev hellt galen + jag blev så fucking nervös inför torsdagen VADFAN JAG SKA SOVA DÄR NÄR FÖRÄLDRARNA ÄR DÄR JÄÄDRAR VAD PINSAMT HJÄLLP JAG KAN INTE FUCKING NERVÖÖS:$
Bilder på So/NO
Jah Maria vad har vi sagt om att vara inne på andra saker under skol lektion sånna där saker får du göra när du är hemmaXD Hon är inne på peaxD

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII:D

Ehe Ni kanske tycker att jag är crazy att jag tar massa ego Pic I skolan men vadskamangöra haha jag pallar inte jobbhää!;D Aja men ändå Dennis Och Nedim jag svär dom är värre en oss dom söker på massa konstiga saker på datan;S Ehe Oh oh Jag svär tänk om typ en lärare eller nån ser allt dom har vart inne på då kommer det bli ohh dom söker på ass Bröst och massa såntdära ehe okey vi är i skolanXD
Eh eh Jiana du har fått mig att börja säga *EHE* För mkt haha xD
Fan vad jag saknar er jag har suttit och chattat med Johanna JAG SAKKNAR ERRRR:'( HON BA JAAAH MEEED:'(
Jag ba jag saknar att mobba jonathan;( HON BAA JAAG MED DET ÄR INTE KUL ATT VARA UTAN DIG:'(
JAG BA JAAAH VEET VÅRA TRADITIONER SPLITRASXD
HON BAA JAAA:'( MEN KOM PÅ DANNIS FEST.'( JAG BAA JAAAH JAG KAN INTE MISSA DIN GUD SYSTERS FEST:'( HON BA JAAAH.'( JAG BA KOMMER DET MÅNGA CONGOLESER8D Hon ba JAAAH:D jag ba ONE HAPPY DAY FUCK U ALL JAG KOMMER PÅ FESTEN UTAN PROBLEM8D


I förådet hitta vi typ massa såna hära grillkols påsar jag och Alice ba OJOJOJDÅ SKA VI GRILLA HAHA Sen Kristina tog allt och la in XD
Snacka om att det är svårt att balansera på två sånadära okey en men inte tvåXD

Feet skarrig vi såg den där påväg till Promenaden har glömmt dens namnXD Så satt vi iställe på en bänk och lyssna på musik och tog kort med Lisas kamera mobil Tjock bra jag svär kan visa en bild vi tog med den;D
Haha den där första jag ba GRATTA ALLIICEEE!! Den bilden är också från Lisas Mobil feet bra kamera fan:O

Aja ska sluta skryta om Lisas Kamera mobilXD

Sen hade vi ju So/no igen;o


O.o där ser ni en flygande BallongXD

Vi spelade lite och Lisa förloraXD ohhhhhhhhhhh
Aja sen när skuulan var slut halv två så drog jag och Alice till Pizzerian...
Sen drog jag hem och CHILLA8D


Aja Heejdååå LY!<3


Kommentarer
Postat av: Felix

Visst du är bästa kompis med hon med svart hår?

2009-05-19 @ 20:22:24
Postat av: Sabrina S

ASSÅ FAN VAD SEG MAN FÅR VARA DET DÄR ÄR BRUNT HÅR!



Aa faktiskt är ni bvs?

2009-05-19 @ 21:55:24
Postat av: Felicia

Feet sööta bilder du har på din blogg asså:o<3

2009-05-19 @ 22:18:50
Postat av: Felicia

Feet sööta bilder du har på din blogg asså:o<3

2009-05-19 @ 22:18:58
Postat av: Tornada

EH EH JASMINE CUTE!

2009-05-20 @ 08:12:25
Postat av: Cicci

Asså Jasmine ifall jag bodde hoss dig skulle jag komma med alla och festa loss hahaha;D

Feet söt bild på dig(A)

2009-05-22 @ 22:16:07
Postat av: Celin

Asså herre min gud vad mkt du har på din blogg jäävlarXD



Men du lilla gmn v måste vara snart jätte söta bilder:)<3

2009-05-27 @ 21:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0