DAGEN.....

SHOO SHOO SHUUUU;D

Jaoo idag söög verkligen dagen i skolan jag var tvungen att ta hand om låg stadiet för att jag ville inte föllja med till Grönan bara vissa vet annledningen.Aja men ändå isabelle eller vad hon heter och hennes kompis Nicole dom är feet weird Nicole ba får jag se dina bröst heeh;)
Isabella:MHM:$
(UTE NÄR ALLA SER)
Nicole:*Drar hennes linne typ lite och klämmer på hennes boobs eller jah hon har ju inteäns men ändåXD jag ba öhh!?
Sen Nicole tar henne linne där vid ryggen och försöker dra av henne linnet:o
Isabelle ba nä sluta:$hihihhi
Nicole ba JOO:D
Sen fortsäta klämma påhennees oväxande tuttarXD JAG BA WTF!?

aja lalal.....
Sen kom jag hem och saknar Jiana och Ornella och do:'(*SUCK*
Sabrina S:O I MISS U BUHUU:'(

Aja SNART SOMMAR LOV FYFAN JAAH!:D<3

Hejdåå LY!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0