Dagarna bara spriiineeer wiiii:D

                                                                         SHUU-JAZZ8D

Ska berätta om onsdag kväll8D

Först tänkte jag neej jag stannar kvar i märsta det kommer hända kuliga saker;)
Sen jag ba Åhåå Neeej-.- Jag ringde pappa jag BA PAAAAPPPAA SNÄLLA HÄMMMTAAA MIGGG:'(
Han ba neej det blir försent du kommer typ vara här hallv 1 på natten ?
Jag BA NEEEEJ DET ÄR SÅ JÄVLA TRÅÅÅKIGT HÄÄÄRRR:(

Han ba okeej då
Jag ba JAAAAAAAAAAAAAAAAAA:D
Sen jag börja packa som fan jag ba lallalalalala:D Mamma ba vart ska du nånstans?
jag ba VÄÄÄSTEERRÅÅÅSSS:D Hon ba ? Jag orkar inte gå  ta ut pengar-.- jag ba men pappa ska HÄÄMTA MIIGG:D
Hon ba aha jajajaj.... Sen fortsate jag packa8D

Sen när vi kom hem så var det bara Jolanda som var vaken jag ba YEAAAAAAH8D
*pözz på kinden söööötnos!*
Haha MASSA PÖZZAR!!!

TORSDAG!

Först var jag bara hemma sen drog jag ut med Chanel Sen vi drog och träffa Alme dom börja snacka blablba dom bråka jag och Asho ba-.- HahaxD

Aja men ialf sen träffa vi Edwina Nor vet inte vad tvåtill?

Hah vi lekte i kina gunganXD

Sen typ hundra år efter var jah med Nor;D

Haha sen var jag tvungen att dra in och äta....

Då sen klockan 21.00 nåt drog jag och träffa Alme hah

Vi var ute och snacka om massa saker och hon berätta feet hemska saker till mig som verkligen gjorde mig nästan att börja gråta:O Seriöst hon börja nästan själv:OMen det är privat mellan oss och annars hadde vi feet kul vi såg nägra killar som festa på gatan HAHAHAXD

Haha det var fan tjock nice ute Asså 8D Vi var utte till 23.10 typ nåt sånt;)

FREDAG!
Först var jag i Media markt med Pappa Och Johanna Pappa han lekte såhära vi ska köpa feet mycket feet intreserad han fråga såhära feet mycket om hjälp vart ligger det lalal men ni som känner min pappa ni vet när han håller på sådäraxD såhäära kostym vet inte vadXD

Sen var det först snacka med Dissaren-.-
och snacka med Joslyn edwors Nori:D

Sen var jag ute med Emelie;)
Haha Emelie tog sån tid när hon dog så jag tog bara bild:P

Sen drog jag ut med Vanessa Jasmine Och evve.. Då träffa vi Evve D Och Jessica D
Sen var dom alla dom tvugna att dra så sen var jag med Nor Edwors8D<3

vi såg Almedina med e BBy när vi cykla runt och typ ä(VÄRSTA) Fjortisarna palla och det där var äkta fjortisar blöö-.-

Aja men Ialf sen vi drog till stora och chilla Nor var typ hög eller nåtxD Och så fick dom höra min sångröst Edwina ba :O Nor ba jag svär du borde vara på mtv jag vet inte vad jag ba hehe tack:$

Haha det regna som fan ute! Vi ringde först Pontus han ba jag kan inte snacka i tele han ba jag har ont i halsen jag ba EHE!?
Sen vi ringde Alexander<33 Han svara inte jag ba  fuck u all-.-

Sen jag ba oohh noo det regnar som fan och jag ska hem i det här alla ba oopsXD

Haha sen efter ett år jag drog hem nu är jag hemma chillar äter Ny bakad Äppel paj gött som fan8D Och oj jag fölljde med Emelie också och hon kalla mig FJORTIS FUCK U !:@ Seriöst det är feet många som kalla mig fjortis och det är inge kul:'( Jag är inte det:(XD Aja men ialf nu får alla sluta säga fjortis varning när ni ser mig!!!

Pst.. ett medelande till alla vrf har det vart så många killar på mig den sista tiden O.o`?

Aja Heejdååå LY!<33



Kommentarer
Postat av: Yvonnnne ♥

Vaad söt lilla syster! <3

2009-05-24 @ 21:11:26
URL: http://yvonnnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0