Abu mannen;D

Shuuuee;D

 Det är jag JAZZMINE Igen vad häänder!?;D

Har inte bloggat på några dagar har ni väll märkt JAOOO;D

IGÅR VAR JAG MED VEM DÅ!?

BARN SKRIKER: IVAAAN

Haha okey ska sluta skämma ut  mig självXD

Är på värsta flumm humöret mamma tycker att jag har blivit hellt galen;D

ASSÅ HELLT GGAAAAAAAALLLEEEN!

aja men ialf skuulhan joo jag misstänkte väldigt mycket saker idag och fick reda på massa hur ni beter er seriöst-.-
Aja jag PISSAR PÅ DOM8D PEAC LOVE SEVEN ELEVEN I AM NOT DRUNK TO HEAVEN!

Kan inte äns engelska ja också-.-

HAHA JAG JOBBADE TYP INGET IDAG I SKOLAN BLÖAA-.- SÅ JAG GICK RUNT OCH LEKTE:D


Sen typ efter  skolan det regna feet mycket så jag Annika Alih Thomas och Håkan snacka om allt möjligt där uteXD


Sen eftersom Alihs Mamma inte kom till Utvecklings samtalet så drog han hem. Sen lalalalaa
vi snacka om våran frammtid hahah man vet aldrig kanske blir sann;D
 Haha jag och Alice höll på dö i trök he vi ba lööasasflaåpkgval
för att det regna ute i evigheter-,-



HAHA Sen ett år senare så drog vi in till Håkan och jobbade8D vi fick välja färger han skulle köpa:PXD

HAHA Aja men Ialf jag målade mina plankor blåa;D Och där ni ser min fot och det där plastet spräckte jag det var Nice ;D Men Alice och Håkan börja typ dampa på mig eftersom det låter så mktXD


Sen efter ett år så drog vi Hem XD JAG KOM Typ hem nåt där vi 4 tiden och tröka hemma alla BOMBA mig med mess man ba WOOWxD (POMBA) Snart blir det VÄSTERÅS VÄSTERÅS YEESSSAAAH!;D<3

EHE JIANA JAG HAR LÄRT MIG DANSTEPET DU VISA MIG JAAAH8D

Aja Hejdåå LY!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0