VEM VAR DET SOM FASTNA I GUNGAN!?´XD

DUH! Ska berätta om dagen som jag alltid göör8D

Jag kom senare i skuulan! Sen var det matte sen var det Ukuelele eller vad det hetter!?-_- Haha när vi hadde det först alla störde honom typ som vanligt-_-XD Sen Esar ba nåt jag skulle hällre gå och tvätta i tvättstugan än att sitta här med nån jävla vet inte vad HAHAH Sen Vår musik lärare JAN eller johan eller nanne MEN VADFAAAAN VET JAG VAD HAN HETE-_-XD:D Så vi var typ där utanför biblan och sen kommer Annika så får vi skäl och BLA BLA...
Sen hon sejer att  vi ska typ städa i biblan och rensa det var typ ingen som gjorde det:S-_-

Sen efter maten vi drar utt och paula fölljde inte med oss där vid promenaden det är typ gungor och sånt där HAHA Alice och Esar gungade typ skit mycket sen Esar vad tänker hon på O.O? Hon går till en Bejbi gunga!? Hon fastnar och börjar stöna som fan:O!? Men jag JAG BARA ASG SOM FAAN! HAHA Jag vet inte vrf men asså jag kunde inte sluta garva haha feet synd ingen hjällpte henne alice hon tar på henne jacka och ba jag är för svag för att bära eller nåt Lisa typ ba stårdär vet inte vad hon görXD typ esar har feet ont alice försöker ta kort och jag bara garvar och garvar och garvar :D  Sen så drar vi in och bla sen när skolan är slut så höll alice och dom på att flytta massa bänkar i klass rumet:O Men jag palla inte vara kvar för jag gjorde ändå så inte nånting-_- Sen så drar man hem och PAPPA VAR HEMMA :D sen bla.. Sen (A) (A) Världens finaste kille var inne AHHHH!<33

Aja sheet i martin i kill u måste vara nån dag!(A)<33HETASTE KILLEN PÅ JORDEN VAFAAN!
Aja bilder kommer ofc;)Där gungade vi där;)Esar ser typ Japan på den bildenXD
DAHAHAHAHH OMG KAN INTE SLUTA GARVA KOLLA NÄR HON STÖNARXD---->
Ja esar Hur kändes det är med i känslan:( AHHH AAAHHHH AAJJJJJ HJÄÄLP MIG Det där var hon!xD

TRUST ME;)

GO ALICE8D

Sen drog vi ju in i sy slöjden och jobba med an låter knas i sy slöjden hahaXD

DUH sen bla... sen flytta dom massa bänkar i klassen? O.O

HAHA KRISTINA Asså hon har blivit strängare men det är bra fast annorlundaXD


Aja Hejdå LY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0