Haha SKÖNASTE DAGEN IGÅR!<3

 Daah Ännu en ny dag:D
Prata typ i telefon hella dagen Med Pontus Crille Och Julia och några fler:D
För det som hände igår i källaren HAHAH Det var skit roligt veet inte ifall jag orkar berätta allt men jag var med min bror och MÅÅNGA Fler i solna hoss min brors Kompis stefanXp Sen Stefan sa att alla skulle stenga av mobilen och lämmna dom i hans rum så går vi till källaren och letar efter färg för att han ville måla en cykel:S?
Aja först ville ingen det sen vi gjorde det för kul skull vi gick in i hans källare och deen är feeet stoor och läskig jag var skit rädd HAHAXD Jag och julia var rädast av alla haha Qhloe var skönaste hon sjunger suggigaste låtarna medans alla andra är typ bortapade och rädda  HAHA DET VAR FAN SKIT LÄSKIGT!XD
Sen crille ropar på mig och han sitter typ vid ett hörn så jah går fram till honom och sätter mig på hans knä XD
Sen Så viskar dom andra om nåt O.o Och dom planerade att springa utt och Låsa in oss AAAAHHHH Fan skit läskkiigt jag håll på dö medans crille ba ta det lugnt sen jag tog det lugntXD Och så sitter vi typ där och små pratar och massa annat bla bla bla...Heheh:$
Sen märkte vi inte äns tiden för vi hadde ju typ ingen tid så vi hade vart där inne  typ i en timma och i en kvart HEHEH;)
Sen kommer dom andra med Godis In och med våra mobiler och med radio och allt jag svär det var feet kul det kändes fan som det var helg HAha:D
Sen så drog typ alla hem feet tråååkiiigggtttt:(

Jag och brorsan vi åkte hem och sen när vi var hemma jag svär vi sov inte vi sov inte äns haha jag var uppe till hallv tre hahaXD Jah prata med crille typ i flleeera timmar!;)
Sen yeh maskini kolla vem som kommer min pappa Öhhh`? Haha Stämnigen blev förstörd men det blev ändåså kul han sa inte äns att jag skulle lägga mig klockan var fan kvart över två Jöee Haha Han kom från Norrköping efter som han skulle träffa social demokraterna;)
Haha Sen jag dissar dom och äter Daim kaka Mhhh Så fucking gött asså!! Aja den kvällen var as nice men jah var skiiit tröttt idag i skolan.

  Tråkigt som vanligt-_-

Så jag hoppas Pooonttus kommer idaag (A)

Haha Söta lilla crille blev avis på OssXD
Hahaha Men Han får fan också komma nån gångXD:D<3
Aja Får se hur dagen Blir i fortsätningen Men jag vet inte vrf men senare av dagen ville jah bara lära mig hur man betalar räkningnar HAHAXD Låter feet knasXD Men äöndååå!-_- Fyfan vad jag hatar min blogg den är så fuuul!-_-
Aja Jag har trötnat på att vara hemma varenda dag så det är Drf jag är med Pontus hella tiden haha måste fan börja åka till han också<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0