T.o.r.s.d.a.a.g;)

Aja det här var min dag idag dåee Först skuulan haha det är fritt som vanligt eftersom vi har vikaríe men Annika dampar Hella tiden:S Aja och sen fick jag reda på nåt hemskt igår 00:15:(
Fast polisen ringde mer idag och berättade mer vad som skulle hända;)


Aja sen när jag kom hem HAHAHA Då Hadde mamma köpt en såndära bubbel grej till fötterna första gången det kittlas feet mycket jag höll på att dö assåXD men sen blev det bättreXD Bilden ser feet knas ut men ÄndåXD

Och sen efter det åt jag Pigelin!;)  HEHE! Det finns alltid nånting gött hoss oss hemma XD

Sen nu snackar jag men pontus han dampa på mig eftersom inte jag har kommit på  en bra sång text till melodin HAHAXD Men jag ska försöka Göra det nu för jag måste ju bli klar med den nån gång O.o Eller så drar jag hem till honom ifall jag aldrig kommer bli klar med den hahaXD

Aja Immorn Så Är det FREEEDDAAAGG YEAAY och då ska det inte hända nå dåliga grejer jag ska tvinga mina kompisar att vara med mig haha:D Ifall ingen kan här så drar jag till västerås för där är ingen upptagen8D
Aja Skit it HAJD¨Å!!;)   
LY!


Kommentarer
Postat av: murrejh :]]

vad ringde polisen om ? o.O

2009-03-27 @ 13:07:12
URL: http://famousasmurreh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0