Funny day with the Best friends!8D

Daah jag val full idag :Ö Haha Aja Ska berätta först Först Sa jag till emelie att följa med mig till kiosken men dom hadde stängt så jag fölljde med emelie Eller jag skjutsa henne med Cykel till ica Och så köptehon ett paket hjärtan och ett paket godis lakrits mm8) Sen vi ringde Almedina hon kommer inne sen när vi ringer hon ba vem jasmine vikkenjasmine vet inte vad det värkar vara många som har bråkat med henne:S O.o Aja  sen vi tänkte cykla till henne för vi dampa att hon aldrig kom till ica eftersom vi ringde henne och då såg Evelin Mig;) Och så var vi med Henne med Sen när Evve skulle gå byta kofta så ringde vi almedinas mobil så hadde hon gåt och lämmnat koftan till Jasmine-_____- Aja Sheet i jag och evve emelie Gick och snacka och ¨sånt i en trapp och lyssna på Mozzik;)


Haha sen jag vet inte vad emelie Gjorde Hon dissa oss HahaXD Men vi såg edwors och nor YEAAY KORTISARNA HAHAHA :D Vi alla blev hungriga förutom Nor så vi gick och bästellde Pizza8D Evelin Och Edwors åt somGrisaar haha fast mest EDWORS MOHAHA:D

Feet gött asså haha!;)
Sen vi gick och köpte CIDER HAHAH VI BLEV FULLA ALLA FÖRUTOM NOR-_- Nor jah svär feet tråkig-_- men vi hadde ändå KULIGT SOM FAN ASSÅ VI RINGDE KEVIN.K  HAHAH HAN LA PÅ FÖRSTA GÅNGEN JAG SVÄR VI GICK RUNT OCH SKREK ÖVERALLT FOLLK KOLLADE PÅ OSS SOM OM VI VORE JAG VET INTEVAD HAHA SKIIT ROLIGT!! HAHA VI RINGDE UPP KEVIN HAN ORKADE INTEKOMMA UTT-_- Vi hadde fan as Kul den daggen glömmer vi aldrig OCH EVELINDU KASTA CIDER I MITT OCH EDWORS HÅR!!XD
Aja sen när Edwina och nor drog fölljde jag med henne och hämta hennes cykel det var en Blond gubbe han ba WAZZA ELLER NÅT:s ASSÅ HAN SKREK WOOW CREEPY:s Aja Sen drog jah hem och då var det en man som kolla på mig när jag var påväg hem men jag sprang för han var fan läskig :Ö Aja Haha en av dom roligaste dagarna!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0