Dagen dåe..

Idag I Skuulan var typ med maria idag O.o Och sen efter skolan så gick vi och åt pommes i pizzerian.


Och Typ hella dagen ringde alla för det som hände igår :@ Och dom sa att det blev slagsmål O.o irfan fick damp på telefon samma fick jag när jag snacka med honom som börja med allt och Han la på JÄÄÄVLA SNORUNGE
Aja lyssna typ på melodin som jag och pontus hadde gjort jag svär jag älskade den bästa!:)

Aja irfan du måste fan ta det lugnt värsta slagsmålet hörde jag och jag missa faan ocksåXD
och hörde att robin och kalle också kom hur fan kunde dom komma utan mig:( dissareXp
Aja så hörde jag att brorsan också var där UTAN MIG DISSAREXD
Jag ville också vara medXD

Aja Jag har inte vart så nytig med maten idag:S

På morgonen:Bröd &Flingor i Skolan:Gurka bara!(ÄTER EJ I SKOLAN) Efter skolan pommes frites med maria

Sen på kvällen Pizza  och sen efter pizzan MHHH DAIM KAKA!(L) Fyfään vad jag äskar Daim kaka!<3 SÅ GÖÖT!

Aja nu är det bara att Ringa Sabrina S Eftersom hon är jätte ledsen:(<3


Aja Just nu har alla mina förhålanden vart KAOS!:'(Aja LY!


Kommentarer
Postat av: Ninna K

Haha Jasmine Jag hörde att du hadde mysigt hoss pontus när ni gjorde melodin är ni tsm?:)<3

2009-03-26 @ 20:51:26
Postat av: Anonym

Sexiig

2009-03-26 @ 20:52:22
Postat av: ji...

fett fin ju

2009-03-29 @ 11:54:23
Postat av: fiona

Yhh asså det där bråket jag var med han blödde feet mycket killarna måste fan ta det lugnt vet du hur otäckt det var:S:(

2009-03-29 @ 12:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0