Ching chong hongkong this is my day8D

                                                                                         My day                                                                                                                
Hella helgen har det vart gäster hoss oss pågrund av saker som händer i livet:(
det är prop fullt i pappas vardagrum hella helgen 24 timmar! kommer nya människor hella tiden-_-xD

Aja Ska berätta om dagen Först var jag Med JianaSen gick vi först till kiosken och hon köpte godis där;) Sen jag blev feet SUUGGEEN På chocklad och och en grejsi mojsi glömmt vad det heterXDSen efter hadde Jiana dans så jag väntade på henne vid Buss hål platsen;)Ser ledsent på bilden men det är jag inte!!! HAHAxD Aja sen så plingde ja på jasmina eftersom jag inte har hällsat på henne:O
Sen så ringde Nor så var vi alla tre vi möttes vid ica;)Haha Sen när vi mötte henne vi var en stund sen så drog vi och plingde på WIDAD:D Haha Sen vi bestämmde att dra till höghuset men det går inte att gå in äns i trappen eller hissen för att dom har gjort bricka där så inte follk springer där inne och stör-_-Aja vi var utte gick runt och hadde kuligt sen Jasmina Skulle dra till hennes mormor och morfar vi fölljde med henne typ en bit och var typ vid en gårdxDWidad och nori;)HAHA!XD Nor är så kort väx LITE!XD
Haha Happy daysXD Sen vi palla inte vara på den gården vi drog till stora och där såg jag typ Tobbe salar och Benjamin Och bla...
Vi var feet mobbade i parken HAHAXDDUH!! Sen det blev trök-_- Så Jiana ringde mig senare feet seg!? typ 4 timmar senareXD  Sen vi gick ut till trappen! och där hände det grejer först så tog jiana henne skåp nyckel och försökte öppna en skit grej där dom brukar lägga annonserXP Och det gick att öppna med henne skåp nyckel:o Så vi tog ett papper och rev sönder en bit och la typ i en annan shiit grejXPHaha där la vi den;) Sen vi drog utt OMG VI SER RODAWS PAPPA TYP NAKEN:O:O HAN TÄCKTE BARA HANS DICK HAHAXD SÅ MAN SÅG HANS ROOMMPPAAA HAHAHAAXD OMG FEET ÄKLIGOCH SENARE HELLA FAMILLJEN SAT OCH ÅT SÅ ALLA VAR HEMMA!?:OSen vi sket it vi drog typ nån annastans så se vi massa småbarn som har typ damp:o:S tro mig dom har det!-_-

Dom tände typ nå eld där men det blev ingen brand eller så:S och aah dom där småbarnen ba ni måste ha lösen för att komma in jag ba öhhh!? hahaxD. Sen vi ser emelie Med KLACKSKOR FIIN JACKA VET INTE VAD KAKOR HAHA HON LEKTE FEET MYCKET XD HAHA FAST HON SKÄMDES-_-xDHahah Sheet i sen jag jiana vi är typ ute med några blaa.. sen så drar jag hem så är det typ 100 pers i vardagsrumet jag sket i jag var fan hungrig hadde inte ätit så jag sat och åt i köket och snacka med Johanna och snacka skämthaha:D
Sen gosh små ungar kan vara söta men dom förstörde typ hella johannas rum haha feet syndXD dom satt och njöt med keyboardxp fast det där var inte alla det fanns massa fler SMÅ UNGAR!  jävlar det här har vart LÅNGA ROLLIGA DAGAR ASSÅ KOMMER SAKNA DOM HÄR DAGARNA SOM FAN! NU MAN SITTER HEMMA TRÅKAR VARENDA DAG-_- VÄSTERÅS UTTE HELLA TIDEN 24 TIMMAR VARENDA DAG HAHAHAH SKÖNASTE AJA KOMMER TBX PÅ PÅSKLOVET YEAAY PÅSK!;)<3333 Aja LY!


Kommentarer
Postat av: jii..

ta bortttt! den första bilden på mig!!!

2009-03-30 @ 15:09:48
Postat av: murrejh :]]

paallar inte läsa allt, haha!

men kmterar iaf, jag är bääst! XD

2009-03-31 @ 14:17:37
URL: http://famousasmurreh.blogg.se/
Postat av: murrejh :]]

paallar inte läsa allt, haha!

men kmterar iaf, jag är bääst! XD

2009-03-31 @ 14:17:38
URL: http://famousasmurreh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0