T.i.s.d.a.g.

Hellu jag skrev aldrig om tisdagen så jag får väll göra det idag;)

Idag vaar jag med Jiana och träffade några vänner det mesta vi gjorde var vi ute fyfan villken hotee sol woow kändes som om jag skulle dö-.-
Aja Men ändå Vi dansade värsta krumping i rumet haha feet nice8D Till Head Of My Class Ifall ni har hört den ?
Sök på you tube vettja;)
Aja Men ialf Sen när vi var ute OMFG=OH MY FUCKING GOD! DEN HÄR HUNDEN VAR STÖRRE ÄN MIN PAPPA JAG SVÄR
HAHA NÄR JAG SÅG DEN JAG BA ABOOW!! Jag har sett den också när jag var med Edwina men nu försökte den komma nära asså jävlar:S
Sen blev det glass Igen såklart med sånt gött soligt väder 8D
Och våfflor och kex nice nice;p
Så köpte jag läsk också ute när jag var ute med vännerna;)Bilder kommer8D

I<3Sprite;)



Haha AA  Nu har ni sätt ialfXD
Iall ni undrar vems ass det där e så är det frishstasXD
Aja Sen hände det inte så mkt + hoppas ni vet att jag tankar mobilen idag8D
Och det är så jävla tråkigt att pappa ska åka bort med den här politik grejenXD Men ändå det är bara två dagar så det är chill I think? Annars sover ja bara över hoss en friend8DAja vad hännder annars då?
Jag ska snart på marknad också8D
Och massa grejer eftersom det är sommarlov göra lite vad man vill ja kanske ska dra till gbg och träffa några friends också8D Haah jaja XP

Heejdååå LY!<3

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag saknar dig när jag ser alla bilder på dig jasmine:( HAHAH<33

2009-07-10 @ 19:37:05
Postat av: Ägaren8D

Aww saknar dig med bebo!<33

2009-07-10 @ 19:52:47
URL: http://jwazza.blogg.se/
Postat av: Anonym

du idjuut du kan inte fatta hur mkt jg äslkar dom där bilder lixom färg på bilden e skit snyggt på nåt sätt<3

2009-07-11 @ 23:39:16
URL: http://ornellanizi.blogg.se/
Postat av: Ägaren8D

Hahah Aww thnx:$<333

2009-07-12 @ 15:21:52
URL: http://jwazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0