Testelito?:)

Namn: Jasmine;)
Hårfärg: Svart;)
Ögonfärg: Typ brun och svarta väldigt mörka;)
Jag är:STOLT!;)
Jag har: En pappa;)
Jag älskar: min pappa;)
Detta behöver jag: min pappa;)
Jag har komplex för: va?
Jag doftar: din pappa;)HAHA SKOJJA SKA SLUTA ÖVERDRIVAXD Parfyum eller hur man stavar vadfan!?
Jag är rädd för: att dö:O?
Jag gråter för: ATT JAG SAKNAR MIN BRUR!
Jag skrattar åt: SEBBE!
Jag önskar jag hade: Humm..?
Jag hoppas på: Att jag får en fin framtid:)
Jag kommer att: ropa på pappa;)
Jag vill:Shoppa;)
Favorit mat: Din pappa;) SKOJJAXD ( FRASIGA VOFFLOR MEN VAD ROLIGT;) )
Favorit färg: fyfan vet jag:P
Favorit djur: KANIN!<3
Favorit doft: VÅFFLLOORR!!!
Favorit plats: STOCKHOLM nånstansXD
Favorit klädes plagg: Adidas kofta8D
Favorit ställning: ehe?
Favorit kroppsdel: MagenXD
Jag önskar:Massa grejor8D

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Adidas power!

älsarej jasmine .,

2009-06-24 @ 13:07:10
URL: http://yvonnnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0