Student;)

                       Habla habla ska skriva om den hära dagen ganska många gick på student party;)

Först klockan 4 så gick vi på Dafaelas student Party;) Jag svär yoo yee den var lång tråkig -.-
Men sen när vi gitta typ 22.00 så börja dom dansa och så men jag bahell no i gote go!?
Så sen var jag på Jianas och doms student fest Mohaha;D
till 00.00 Tjock nice;))
Och sen när jag kommer hem kolla vad jag ser;O


JAAAAAAAAH PAPPA HAR LÄRT SIG ATT BAKA BRÖÖDD:D HAHA FYFAN VAD NICE OCH PAPPA SOM HELA TIDEN GÅR RUNT I KOSTYM OCH LYSSNAR PÅ RAP HIP HOP OCH MASSA SHITXD och bara för alla tyckte dom var goda så gick han runt och skröt om dom typ i flera dagar jag ba oh god;o
ni skulle bara set dom första plåtarna HAHA DOM BLEV BRENDA UTAN PÅ HAHXD
Så tack vare mig dom blev lyckade ;D
Aja  deet var det säg grattis till pappa att han har lärt sig göra brödXD

Heejdååååå LY!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0