KONCERT!

                                                              EXPLOSION VALLBY HIP HOP!!
Fyfan vad nice det var hip hop koncert här i vallby fick se feet många artister;D
haha jag skrek som fan och dansa yeay!!
Haha dom hadde såhära Beat box battle och dom skulle välja två som skulle komma upp...
Sen han valde Qutaiba  yoo yee maskini han kan beat boxa men inte värsta bra;P
JAG SVÄR DEN ANDRA KILLE VAR FEET BRA HAN ÄGDE HELLA SKITEN ASSÅ;o HAN GJORDE EN VÅLT ALLTINGJAG BA SHIIT:o OCH FEET SNYGG OCKSÅXD
Haha jaja Ken ring var där abu Hassan kenta massa shiit skit niice! Jag skrek som fan när ken ring kom typ alla glodde på mig XD Jag skrek och sjöng hans låtar vissa kunde jag helt utan til fyfan vad kul;D
SENKOM ORNELLA JAG BAA AAAHHH!! OCH GAV HENNE EN BAMSE KRAAM:D<3 Sånuär jag lite hesXD
Bilder Kommer;)
Jag kanske lägger infilmer en annan dagxD

Haha Chimo som försöker tecka sig;)







Aja Pallar inte lägga in mer men det var min dag Közza kenta ken ring abu hassan massa fler artister skiit kul var det skrek som fan tappa rusten vad mer kommer händaXD

Heejdååå LY!<3

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Assåw ni fick se Ken Ring lycko er! <33333

2009-06-13 @ 23:24:25
URL: http://HTTP://Yvonnnne.blogg.se
Postat av: Ägaren8D

Såklart Yessaaa fick träffa KEN RING OCH MASSA;)

2009-06-16 @ 23:39:32
Postat av: Malena

Fyfan vad coolt åhh jag vill ju också träffa dom fyfan vad taskig du skulle sagt till oss du vet vi skulle hämta alla haha:D

2009-06-23 @ 17:53:52
Postat av: Ägaren8D

Yee jag svär ni skulle dödat alla artisterna och ta över hela vallby G hahah xD

2009-06-23 @ 22:21:56
URL: http://J

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0