Jiana Och Ornella vecka;)

Shueee;)
Kan inte skriva en sak om denna dag E... heheeh(a) Privat stuff;)

Sen fredan så drog Ornella hem:( So sad:(<33
Sen så var jag hoss Jiana Och åt riktigt Geoda Jordgubbar;)
Sen drog vi till mig och Kolla PÅ Nice Movie;)

Sen senare så drog vi hem till Henne IgenXD
Och jag sov över;)
That is damn mexD
Vi kollade på film också fast den var feet tråkig yee yoo jagsvär jag ville somna-.-

Så åt vi tårta Gött som fan;)
Aja Så messade vi några heta killar Jaoo HAHA :D<33

Aja palla Hejdåååå LY"!<3

Kommentarer
Postat av: Tornada

Asså Jasmine Du är så söööt!<3

2009-06-20 @ 23:37:53
Postat av: Ägaren8D

Haha taack;) u to girl;)

2009-06-21 @ 16:55:28
Postat av: Malena

Hah tornada sa att jag skulle komma och läsa din blogg för att du hadde lagt många inlägg så den var nice vad gött med tårta:)

2009-06-23 @ 17:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0