Jiana Och Ornella vecka;)

Shuuee;)


Haha jag på bilden Jonathan lärde sig och ta bildXD
Skojja-.-
Aja ska berätta om dagen idag var det vara ute med Jiana och Ornella Och widad Och nor Och nåra killar som sprang fram och tbx Och så kom JAGAR HAHA jaaahXD
Haha Ego pics Fast jag böt om sen palla inte med den dära när vi skulle dra ut på nåt setXD

Aja PIXC!?
Friendish haha Jag jiana och Ornella dansa som vanligt på gatanXD
Där är Idylle;)&Ornella;)

Sen var jag bara Hoss Jiana till 24.00 HEEEJDÅÅÅ:D<333


Kommentarer
Postat av: Malena

Vem är det där lilla barnet i gungan?:)

2009-06-23 @ 17:52:11
Postat av: Malena

Vem är det där lilla barnet i gungan?:)

2009-06-23 @ 17:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0