God Morning:P

Haha Shuuee jag brukar inte skriva blogg typ klockan 11 på morgonen men nu får det väll bli så vadskamangöra:P
Jag vakna klockan åtta idag jaoo ganska så tidigt men vadskamangöra:P Sen Kommer Mimer klockan 10.00 på morgonen bara för att kolla på vår balkong jag och johanna ba oh lordXD Haha Johanna satt där med pyjammas och jag hadde bytit om till kläder ialf och fixat mig;)
Haha Johannas mamma ba kom ut med typ världens ruffigaste hår och ba HEJ!
Han ba ja heejsan det är dörren som måste fixas bla bla jag ba åhåå måste han komma när alla sover i detta hus?XD
Sen han drog och hans mobil jag svär den ringde 24:P
Aja men idag kommer Brenda fyfan vad kul nu ska jag mobba henne med chicken head och maybi your dad8D


Aja Hejddåååå LY!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0