Frågor och grejer till mina blogg läsare;)

  1. Ska jag lägga till datum på villken dag jag sätter in nytt inlägg:)?
  2. Ska jag kommentera tbx på era kommentarer?
  3. Ska jag slutta lägga in bilder på bloggen?
  4. ska jag lägga in bilder på bloggen?
  5. Ska jag lägga in en video på mig själv på bloggen?

Nu ska ni kommentera;D


Idag var det först skola sen hemmåt mars och gissa vem som ringde mig Chener fyfan vad hemskt till och med Dennis fick se vad han skicka för mess till mig;D Haha fyfan vad många hemlisarDennis vet han kommer fan bli felix 2XD
HAHA DRIVER FELIX SKA INTE MOBBA DIG:O
Aja som ni alla vet jag skriver inte dettaljerat på min blögg;)Men idag åt jag pizza;Dhahah
Sen jag och mamma vi ba snacka om skönhet och kläder;D

Haha Jaja KOOOMEENTTTERRRAAA!!!!


Heeeeejjddååååå LY!<3


Kommentarer
Postat av: Ciccio

1 ska du göra och 245:D

2009-06-03 @ 15:23:09
Postat av: Malena

1.aa det ska du;)

2.AAA JALLA SNABBT:D

4.MEN JA;D

5.O.o var försiktig dom där kåtisarna kommer..

aa du vet;)

2009-06-03 @ 15:41:39
Postat av: Jazz;D

HAHAA OKEY OKEY;D<3

2009-06-03 @ 16:54:35
Postat av: felix

Allt som är brAa;)

2009-06-05 @ 16:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0