Flumm på skumXD

Jaoo idag först jag försov mig hahXD Sen så pallade jag inte med skolan så jag snackade med Jenny att jag*yäni*Mådde illa sen jag drog hem till Alice och fixa lite chop chop sen vi bestämmde att vi skulle dra till brottby och  träffa Basse och Krille XD
Haha ASSÅ NÄR VI VAR I UPPLANDS VÄSBY FYFAN VAD DUMMA VI VARXD Först öpnna jag dörren och jag skämmde utmig:$ Sen så visste vi inte vart vi skulle gå vi ba vart fan ska vi!?
Sen jag ba upp där senjag och Alice ba vadfan villken buss  ska vi ta och var helt Lost  i ingenstans:O
Sen jag ba vi frågar i pressbyrån... han visste inte så vi drog och kolla därnere och där stog  det villken buss man tog till Vallentuna8D Haha sen närjag och Alice hadde sprungit upp vi ba vart fan är bussen? sen vi kolla mot sidan så hadde vi missat den vi ba vadfaaan!!xD
sen vi gick runt dära vi hadde feet kul ändå vi ba gick runt och lalalal happy day;D
Sen vi såg typ värsta big mama spegeln jag och Alice ba O.o?

HAHA FYFAN ASSÅ MOBBA INTEMIG MED KLÄDERNA JAGFÖRSOV MIG OCH BARA TOG PÅ MIG NÅTTXD
Asså jag vet inte vrf men jag ser skit annorlunda ut på den här bilden tycker inte ni det:S?
KOMMENTERA!
ni vet att jag kommenterar tbx nu;)
Aja senare vi gick vi in i coop vi gjorde fan ingedärXD
Haha sen vi gick till buss hål platsen och ringde Paula;)<3
Sen kom vår buss så steg vi av i Vallentuna...
Sen så visste vi inte villken buss därifrfrån som gick till brottby jag ba vadfan!XD
Vi gick in till Pressbyrån och jag frågade villken buss som drog till Brottby..
Så sökte vi upp det llalal...XD
Sen vi gick in i coop extra haha Alice köpte monster och riskaka8D
Hah sen drog vi typ till en snurra;)
HAH SEN NÄR ALICE STOG UPP OCH HON HÖLL SIG INTE SÅ HON HADDE DÅLIG BALANS OCH SKREK TYPAH! SENEN MAN KOLLADE MED FEET ROLIG MIN PÅ HENNE FYFAN VAD MKT JAG GARVADEXDHAH  Jajaj senare vi kom fram och träffade dom jag pallar inteberätta allt vi gjorde men ja DAGEN VAR JÄTTE ROLIG;D
Fast sennär vi skulle dra hem och alla föräldrar hadde hämtat dom andra så frös vi as mkt:s

Lalalal.....
Sen nu när jag kom hem så hadde mamma vart på Media Mark och hadde köpt webcam ny dvd nytt våffelgärnXD Och bas till datan OTZ OTZ Feet bra!:D


Aja heejjjjdåååå LY!<3


Kommentarer
Postat av: Malena

Aa du ser annorlunda ut på den där bilden?

2009-06-05 @ 18:52:22
Postat av: Felix

Höhö nu får vi fan hämta alla så det blir discutering på din blogg;)

2009-06-05 @ 21:59:46
Postat av: Fizzi

Haha det var felix som sa att jag skulle komma och kommentera men det är fan nice när alla kommer och kommenterar på din blogg:)

Asså hon du är med värkar vara feet snäll tänk er som läser hennes blogg hon brukar ju vara med henne ibland på rasterna:O GOOD FRIEND!;)

Aa jasmine jag tycker du ser annorlunda ut hah:)

2009-06-05 @ 22:30:52
Postat av: Ägaren;)

Till Malena: Aa det tycker jag faktiskt O.o

Till Felix:Haha AA GÖR DET DU;)

Till Fizzi:Aa hah jag vet;) Aa jag vet hon är en av min Bvs8D Haha vadfan alla tycker jag ser annorlunda ut förutom Alice O.o?

2009-06-05 @ 22:33:29
URL: http://jwazza.blogg.se/
Postat av: Thomas

Men jasmine var tog din fjortis stil vägen då?:)

2009-06-05 @ 22:39:55
Postat av: ÄgarenXD

Hoss din pappa-.-

2009-06-05 @ 23:06:32
URL: http://jwazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0