Yesterday right?

Shulululu;) Först det är värsta starka solen sen blir det typ lite molnigt-.-!?`Aja ska berätta om igår kväll Jag och Johanna gjorde cocos bollar typ klockan 23.00 HAHXD Men vi hadde kul ändå:D sen typ kvart över 11 så börja vi smaka dom var AS NICIGA8D Och när vi bakade ville johanna smaka hela tiden jag ba NEEEJ!!!! TA INTE:@ hon ba men jag ska bara smaka:( HAHA XD sen när vi la in caffe hon ba nu borde vi smaka -.- JAG BA NEEJ Sen jag smaka själv-.- men vadskamangöraXD sen vi fick typ värsta socker chocken eller vad man sägerXD Så vi började typ snacka 12 ända till klockan 2 på natten och börja diskutera massa saker och garva på oss HAHAHXD Och jag är så förväntansfull till bröllopet som kommer asså:D Sen har det inte hänt så mkt licksom jo vi fick skäl bara för att vi skrek så mkt och garvaXD Och så gick Jolanda och börja grina på pappa att hon ville äta korv klockan tre på natten oh god-.-XD sen ni vet licksom när sockret har gått bort då blir man såhära trött så jag blev trött och gick och la mig HHAHAXD´Japp japp Nu senare ikväll ska vi gå och hyra film och äta glass8D We se ya letah HHAHAXD




Heejdåååå LY!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0