Tommy.. tommy.. tommy..

Jah eftersom typ alla vet att jag har polis anmält tommy så säger han att han ska hämta hitt hans huliganer och döda min pappa-.- Jag ba ah du också säg vad du vill men du vet väll att min pappa har gått i Polis linjen och jobbar med kriminalvården!? han ba habla habla habla.... Jag är kär i dig jag ba OH GODXD Men ialf tommy du vet att det är över-.- och sluta snacka om att min mamma kommer ta bort anmällan eller nåt bara för att du har kramat henneXD

Aja Men Ialf stupid GUY RELLY:s Ni som vill veta ask me skriver inte för mkt privata grejer på min blöggO.o

Asså bara för att min mamma har så mkt kontakt med mina kill kompisar så bettyder inte det att hon älskar er eller nåt!? Det är typ bara pontus och dom dära som hon har riktigt bra kontakt medXD Aja Men Ialf...

Marcus ringde idag fyfan vad creepy O.o Pappa dampa på tele heheXD Aja fattar inte vad han vill mig riktigt vi har ju licksom helt glömmt bort varandra vi är inte tsm det blev skit stort bråk och såntdära:S och nu licksom he is calling me:S weird... ändå tommy tro inte att det blir nåt mellan oss:S pluss FYFAAAN MINA FÖRÄLDRAR SÅG VÅRA PRIVAT MESS VI SKICKA OMGASSSH HAHAHAHXD

Aja Heeejdååå LY!<3


Kommentarer
Postat av: Malena

Jag är din livakt gmn hämta mig ifall det händer nåt;) Fast nu är det ju chill så;)

2009-07-20 @ 00:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0