SKA HEM IMORN IDIUTUS8D

Shoo alla är feet glad bara för att jag ska hem (A) Villket jävla paradise har saknat några saker O.o


1.Min säng!
2.min tvXD
3.OJDÅ MIN MAMMA OCKSÅ HAHXD
4.min data GÅR MKT SNABBARE ÄN DEN HÄRA!
5.mina shopping pengar vadfan:O
6. min livstil där gemfört med denna familj oh godXD
Aja men ni som vet av mitt liv ni kan ju gemföra det själva licksom-.-
 
Aja idag så blev det först med Johanna lite sen Betty tomas och Jeppe..
Sen så åt vi Pizza8D Hahah omaygash typ när alla var klara att äta eller inte alla men det fanns typ inte mkt kvar typ alla stira på jonathan fyfaan villken dålig stämning sen han tappa en kebab bit på tallriken och kolla upp och ba på franska VAD!? Alla skrek sammtidigt MEEEEH JOOONNAATTHAAAN HAHAH Hajj kan inte förklara stämmningen men ni vet family things haha awwiii XD Kan inte berätta hur han åt PrivatXD
Aja men ialf Alice när jag kommer kommer inte du stå utanför mig då kommer jag plinka på dig i smyg och se hur du reagerar O.o(A) Aja ial  GÅR HEM IMOORRRN YEAAAAAAAAAAAYY!! SKA FIXA MIT HÅR YEAAAY8D
Aja nu alla mina stck friends here i come LETS GO SHOP THE HOLE FUCKING SUMMER AND GO SWIMMING ELLER HUR MAN SÄGER ARE U READY TO ROCK8D! Haha orka överdriva-__-


Heeejdååå LY!<3


Kommentarer
Postat av: Yodit- the Queen of being a drama queen.

Ens egen säng är alltid bäst! ;)

2009-07-18 @ 10:10:06
URL: http://yoditgirmay.blogg.se/
Postat av: Ägaren8D

Hahha JAAAH SPECIELT MIIIN:D Men vem är du får jag frågaXD?

2009-07-18 @ 15:54:44
URL: http://jwazza.blogg.se/
Postat av: Malena

Åhh din säng är bara för skön jag loovar!!

2009-07-20 @ 00:13:44
Postat av: Jasmine

Haha ofc;)<3

2009-08-31 @ 17:06:15
URL: http://jwazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0