Pfff omg höra henne stöna fan vad hemskt:o

OMG!

Tss... Ska berätta om igår kväll hahah FUCK ASSÅXD Igår typ när alla sov så blev jag typ sugen på bröd!? så jag gick till köket och tog ett bröd det var typ tyst normalt lugnt lallal....
Sen när jag är påväg till rumet då hör jag nått som ba Mhhh!! Mh!!! Jag ba öhh kanske bara hör fel:S Sen Så hör jag typ en säng som låter as mkt FYFAAAAN GISSA VAD MIN PAPPA OCH JOHANNAS MAMMA GJORDE DÄR INNE HAHAHAH!!!!!! Och ni är hellt dumma i huvudet JAG HADDE FAN TÄNT I KÖKET OCH NI BÖRJAR KNULLA!? Yhhh Det här är andra gången jag såg när ni gjorde jolanda och nu hör jag dettaXD
SKAPA RYKTEN!! OCH JOHANNAS MAMMA SOM KALLAR MIG SEX GUDINNA DÅ TYCKER JAG ATT HON ÄR SEX GUDINNA NUMMER 2:D
+ JAG BETTEDE MIG KONSTIGT SÅ FORT JAG SÅG JOHANNAS MAMMA JAG BA PFFF HAHAHAH! SEN NÄR HON KOM UT UR SITT RUM JAG BA OHHHH!!!!!!
HAHA JAG BER ER NÅN FÅR KOMMA HIT OCH BA ÄR DET HON SOM STÖNADE HAHAHAHA OCH PEKA PÅ HENNE:D NI  SOMINTE ÄR RÄDDA FÖR HENNE!
FYFAAN OCH HON SKA INSE ATT ALLA MINA KOMPISAR VET DETTA!!! SÅ ALLA FÅR KOMMA HIT OCH NÄR NI SER HENNE SKA NI BA OOOOHHH!!!XD
Haha för pappa låssas som ingenting han ba har ni roligt eller!? Men johannas mamma fattar vad jag håller på med hon kolla på en jätte konstig min och sen när dom hadde knullat klart så smällde jag dörren som fan och garva så dom skulle höra mig :D men då låssades som ingenting!?
fyfaaan
1.har jag sett när dom gjorde jolandaXD
2.har sett pappa kolla på  ....
3. hört johannas mamma stöna i deras rum och höra deras sen låta som fanXD fan vad hårt dom körde asså HAHAXD

AJA ALLA SKA SKAPA ETT RYKTE OM ATT JAG HÖRDE DOM GÖRA DET I DERAS RUM JAG SKITER IFALL NI ÄR RÄDDA FÖR HENNE NI SKA KOMMA HEM TILL MIG OCH BÖRJA SNACKA SKIT OM HENNE HÖÖÖGGGTTT!!XD:D

Kommentarer
Postat av: Malena

Hahah vadfan kom hem till mig nästa gång så får du se vad som händer där;) du vet vad jag snackar om right:D<3 HÄLLSA HENNE FUCK U FRÅN MIG HAHA:D

2009-07-20 @ 00:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0