Pappas data8D

Hey hey Är inne på pappas data haha Älskar hans skäärm aaahh *dräglar* give me HAHAXD Men hans data är så färsk på nått sett spec hans tangent bord hahahxD förut fick han damp när vi var inne på hans data men nu får vi ialf gå in ibland:) Jag gjorde kaka Åt alla det stannade en bit kvar humm... vifår se villket kak monster som kommer och äter upp den hahaXP Vad gör ni där hemma klockan 11 på kvällen på en lördag:D jag har haft ganska så kul med pappa och dom så ska han gå runt och styla med hans Mercedes s500XD Så såg vi en man som hadde en Mercedes s230 han kolla en jätte konstig blick på oss när vi gick ur vår bil jag ba öhhh:S
Sen så skulle pappa fixa nått knas med bilen då kom han och ba moket fin biil moket moket fin.:) Pappa ba heh tack?
sen han ba hur mokeet kostar din bil? Min pappa ba den är inte till salu:P? han ba JOOO!!! Vi ba WTF IS WRONG WITH U!? Sen han ba nä jag bara skojja jag har jo min bil här den är också moket fin visst alla kolla på sne och ba var tysta en minut och sen ba AAAH JAAAH JÄTTE FIN ASSÅ:D Han ba Jaaah moket expensiv jag ba oh god-.- pappa ba jahaaa ja vi måste gå nu vi ska få *gäster* han ba jah okokok pappa ba heh aa:S han ba hajdå hajdåHHahah händer inte så mkt kollar på MJ nu;)


Heejddåååå LY!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

baybay i miss yah och förresten din blogg har blivit fett fin :P puss<3

2009-07-11 @ 23:37:09
URL: http://ornellanizi.blogg.se/
Postat av: Ägaren8D

Hehe awww tack nella:)<3saknar dig med:(

2009-07-12 @ 15:15:48
URL: http://jwazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0