lalal..

Helluuu idag har jag bakat pizza hahahXD Och medans jag bakade pizza så bakade pappa ehmm... BRÖD Hahah glömmde heh:$ Aja Men ialf min pizza blev faktiskt SKIITT GEEOOODDDXD inte för att skryta men heh:$
Aja ialf jag är glad att jag blev sams med min mamma och det tråkiga var bara att jag fick höra henne gråta på tele pappa fick lugna ner henne:( Aja men jag ska ändå dra hem snart so i think it is chill;( Jag undrar när jag kommer få tbx min mob från polisen igentligen:S åhh i miss my freaking Hotteee moobiill HAHAHXDwawwii waa asså bara för det här hände kanske jag inte får min touch mobil ffyfan vad hemskt-.- Aja men ändå jag tänker fann inte ha kvar min mobil som jag har ialfXD HAHAXD s500i och alla vet väll att jag har tagit bort plasten från min moobil hahahxD fyfann det känndes nästan hemskt att ta bort det för jah hadde haft det i ett år licksom;/XD
Aja Men ialf det är läskigt ute klockan 1.00 på natten assåXD+ när det blixtrar och åskar men ibland är det roligtXD
Hajj jag ska lägga in bilder in på min blogg en annan gång lite vad som har hänt här det är då bloggen blir roligare jue:D
och jag har tänkt på att ändra blogg design men det kanske jag gör senare på sommarlovet ;)
Jaja vet inte så mkt jag s´ka skriva mer? ELLERRR JOOOO!!! Asså det kanske inte äns blir det där lägret jag och Alice skulle gå på för att det var för några föräldrar som skulle med;/ Men man får Jue HOPPASSS:DDDD
Jag känner på mig att sommarlovet kommer gå tjock snabbt när jag kommer hem till stockholm asså8D
Men ändå Jag är inte så Nervös att börja på Ekilla faktiskt O.o Eller ska jag vara det? Eller så kanske jag blir det närmare skol dagarna Jag vet faktist inteXD Jag Saknar dig Jiana när du har rest bort Till Canada:(
Aja Heejddåååå LY!<3

Kommentarer
Postat av: Erik

Asså Tommy han är sjuk han umgås med Huliganer:S

2009-07-10 @ 19:34:44
Postat av: Malena

Gött med Pizza pizza gmn;)<3

2009-07-10 @ 19:39:20
Postat av: Ägaren8D

Asså Jag vet han är hellt sjuk fattar inte att jag äns kan ha lärt känna honom asså:S

Haha jaa Gött som fan Malena8D<33

2009-07-10 @ 19:48:58
URL: http://jwazza.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mhh fan vad gött med pizza jue hah(A)

2009-07-13 @ 19:00:56
URL: http://jwazza.blogg.se/
Postat av: Ägaren8D

Hehe Jaah(A)

2009-07-13 @ 20:01:36
URL: http://jwazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0