Kryssning;D

Heeey det känns länge sen jag skrev blogg HAHAHXD Aja Men ialf i fredags åkte jag på kryssning gött som fän var det;D Haha gud vad trötta vi är just nu,, Ska berätta...

Fredag Klockan 3 på morgonen vakna vi bara för att dra till vår båt snacka om att jag var trööött!!!
Och det fanns fler follk som var vakna bussen var typ full jag ba omg hur kan ni vakna den här tiden:O!? fast dom drog jue till jobbet tror jag och sen när vi var därute och vänta på bussen så kom det ett gäng polise :O och jag tycker att det är läskigt på nått sett haahXD Aja men ialf sen typ några min efter OMG! DET Kom en man med massa blod på sin näsa och kläderna och va gapskrek på telefon och ba den där f*ttan och och förstörde allting och dampa som fan ba h*ra!! Jag ba omg!!!! cp;O Aja sen blev det chill på bussen och så fick vi väna tills dom öppna tågstationen typ heh:D
Hehe jag på tåget fyfan vad fuul haha omg!XD aja men ialf nu fortsäter vi:D
sen var vi jue framme i stockholm c8D och tog special buss till hur ska man säga båt stationen HAHAHAXD
Aja Kryssingen var nice men jag gick och la mig och dom andra för vi var skiit trötta shiiit-.-
Sen åt vi frukost8D
Sen efter lalal fixa oss köpte massa i tax free och i parfyum butikerna ofc jag köper mkt make up JÄÄ8D
Hih jag i hyttenXD
Höhö jag det när vi åt XD
Aja men ialf nu lägger jag in bilder från brasil show;D

Aja det får räcka med dom hära brasil bilderna heheXD Aja men ialf ni ska bara få se en cool fotbolspelare göra några trick typ;D

Sååå;D Sen drog vi till discoteket8D och så kollade vi lite när follk dansade haha vi sov knappt gudXD Och sen drog vi hem och jag gick och la migXD Och sen kom brorshän Och pappa8D Jag lägger en sista bild på mig;D


Aja Heeejdååå LY!<3

Kommentarer
Postat av: Yvonnnne- Im the best so fuck the rest

Fett chill, haha =)

2009-07-27 @ 16:03:16
URL: http://yvonnnne.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hehe jäää8D

2009-07-28 @ 18:49:32
URL: http://jwazza.blogg.se/
Postat av: Yvonnnne- Im the best so fuck the rest

så söt sista bilen äräääääääärr!

2009-07-28 @ 19:32:23
URL: http://yvonnnne.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Awww tack (A)<3

2009-07-28 @ 21:13:44
URL: http://jwazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0