HEMMA!

JIPPI! Nu är jag äntligen hemma:D har tjatat i flera dagar och nu är jag hemma hur gött får det vara8D
Nu ska jag GÅ TILL DENNA KVINNA ALICE OCH ÖVERASKA HENNE(A) DU SA ATT DU SKULLE STÅ UTANFÖR MITT HUS VART ÄR DU!? HAHAHXD
Aja Men ialf nu händer det mkt när jag kommer hem 8D Och så är det bröllop snart också götti gött vad ska ni andra göra!?:D det är tråkigt att jag inte kunde säga hejdå till Jiana eftersom hon kommer från Canada Idag:( Men jag plingde på henne idag men ingen öppna jag vet inte ifall hon inte har kommit hem än eller ifall dom sov eller nåt? Aja vi får ju kontakt med varandra på tele och såntdära:D

Och så är min mammas brors fru här yeaay vi hämtade henne från flygplatsen idag med pappa också:D
Aja ska dra nu;)

Heeejdåååå LY!<3

Kommentarer
Postat av: HAHHAHHA

DU STÅR INTE UTANFÖR MITT HUS >.<

2009-07-21 @ 01:55:31
Postat av: Ägaren8D

Ah gwe du sa först att du skulle stå utanför mitt XD

2009-07-21 @ 21:00:14
URL: http://jwazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0