Har inget att skriva:P

Shuuee!!
Har inte lagt in så mkt bilder på sistonde så jag ska lägga in några nu:D
Igår kväll så kom ju min brors fru hit till sverige så vi fira lite haha XD Och idag så fick vi flera gäster som kom och hällsa på så fick jag lite presenter lägger in några bilder;)
Hihi det där åt vi till efterätt;)
Så gav jag en buket blommer till henne;)

Och sen nu på tisdag så fick jag nån himmla barack obama grejsi mojsi där det fanns afrika medXD Och några klädsplag ... Min mamma fick en feet stor tröja med barack obama med jah ba jävlarXD
HAHAHAXD
Aja men ialf har inte så mkt att skriva eller så kommer fortsäta med att lägga in bilder och sånt nu;)
vi ses..

Heeejdååå LY!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0