Falskt alarmXD

Okey vill bara säga det där med tommy kan ni glömma det blev lite missförstånd och grejer här ursäkta han skulle aldrig döda min pappa-.-XD aja det är mellan oss två lala...
Jag kanske ska dra med Alice till gbg när hon ska dra dit8DOch shoppa och vara i Liseberg nice som fän8DFast måste snacka med mamma först om allt som har hänt-.- men jag kommer säkert få gå8D Jag och tommy och alice ska dra till The voice8D fan vad gött min älskling ska meed (A)(A) Aja vad händer hemma? Immorn ska jag typ små shoppa lite hahaXD händer inte så mkt saknar massa bara:( och JAG HAR INGEN MOBIL:S Den är hoss polisen-.-



Heejdå Ly!<3

Kommentarer
Postat av: ornella

ehe, e dt drf du inte svarar på mina mess idjuut

ajjt vem e din "älskling"? hehe Yäähni

aja jg saknareey idjuut<3

2009-07-16 @ 23:31:17
URL: http://ornellanizi.blogg.se/
Postat av: Erik

Feet synd att den är hoss polisen fan:(

2009-07-18 @ 18:04:11
Postat av: Jasmine

Haha du vet nu ornella;)<3 Saknar dig meedd babbe!<3



Aajag vet vill ha tbx den jävla polisXD<3

2009-07-18 @ 19:06:11
URL: http://jwazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0